آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ آشپزی-اسموتی توت فرنگی و موز

1397/3/9 22:06
نویسنده : شادی
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

برای اینکه آوینابا مفهوم برنامه ریزی آشنا بشه و یادبگیره از وقتهای زندگیش استفاده بهتری داشته باشه، با هم برنامه ریزی کردیم. 

به پیشنهاد آوینا قرار شد یک روز در هفته زنگ آشپزی داشته باشیم.

اگه فرصت کنم سعی میکنم اینجا هم بزارم تا شما هم با فرشته های گلتون درست کنید.

برای این هفته ما اسموتی درست کردیم. یک نوشیدنی خنک و سالم و مناسب روزهای گرم تابستان

مواد لازم:

موز:1 عدد

توت فرنگی:حدود 10_12عدد متوسط

شیر:نصف لیوان

طرز تهیه: توت فرنگی و موز رو بزارید تو فریزر تا یخ بزنه... بعد به همراه شیر داخل مخلوط کن بزارید تا کاملا با هم مخلوط بشن. 

همین😊

با این مقدار حدود 2 لیوان اسموتی به دست میاد. اگه دوست داشتید پرکالری ترش کنید یک کم بستنی وانیلی هم تو مخلوط کن بریزید. 

نوش جون

 

 

پسندها (9)

نظرات (9)

مامانیمامانی
9 خرداد 97 22:53
خیلی جالب بود منم باید حتما با ساره امتحان کنممحبت ممنون از توضیحاتتونآرام
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 خرداد 97 3:35
نوش جان. من اسموتی موز و انبه واسه ارشیا درست کردم دوست نداشت.
مامان صدرامامان صدرا
10 خرداد 97 10:21
عاای بود👍❤

10 خرداد 97 14:03
عکس زیبایی بود و خداوند کودک دلبند شما را حفظ کند . همیار رایانه (9099071728 )  پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لپ  تاپ و .... شماره تماس : 9099071728 وبسایت : www.hamyarrayaneh.ir تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh اینستاگرام  : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh سروش : https://sapp.ir/hamyarrayaneh
عمه فروغعمه فروغ
11 خرداد 97 15:36
نوش جانتونمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
25 خرداد 97 3:22
سلام. می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید ممنون می شم.گل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
25 خرداد 97 12:05
هممم خیلی خوشمزه به نظر میرسه ​​​​​​عالیههه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
25 خرداد 97 12:06
راستی خوشحال میشیم به ما هم سری بزنین.منتظریممم ما دنبالتون کردیم خواستین دنبالمون کنین
مامان فرخنده
2 تیر 97 12:24
من اسموتی توت فرنگی درست کردم خوب شده بود حالا این دفعه موز هم اضافه میکنم ممنون از توضیحاتت شادی جوووونمبوسبوسبوس