آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

بهار زندگی من

جشنواره نی نی و طبیعت+ نتیجه

1394/3/6 10:02
نویسنده : شادی
1,961 بازدید
اشتراک گذاری

ما هم تو مسابقه "نی نی و طبیعت" شرکت کردیم. 

راستش به اینجور مسابقه ها اعتقادی ندارم. چون رای بیشتر منوط به اینه که دوره بیفتی اینور و اونور و به این و اون رو بزنی که آقا، خانم بیایین به عکس ما رای بدین! که واقعا از حوصله و وقت من خارجه.

کاش بخش جداگانه ای داشت که عکسها توسط هیئت داوران، بررسی میشد!اینجوری حداقل منصفانه تر بود!

جدا از همه ی اینها، احساس کردم عکس های مربوط به برنامه طبیعت گردی مون، واقعا برای این مسابقه مناسبه! و حیفه که دیده نشه. همین که افراد با دیدن این عکس ازم میپرسن: اینجا کجاست؟ خیلی قشنگه!!! چه حس خوبی داره! 

خیلی برام خوبه!

 

"معرفی گوشه ای از ایران زیبای ما ، برای من کافیه."

 

 

نتیجه مسابقه "نی نی و طبیعت"  این شد که در بین 293 شرکت کننده، ما با 251 رای، چهاردهم شدیم.آرام

از همه ی دوستانی که به ما رای دادن و برامون تبلیغ کردن، صمیمانه سپاسگذاریم. اگر چه پشت دستمان را داغ می کنیم که دفعه بعدی در این سبک مسابقات شرکت ننماییم!قهر

 

 

پسندها (6)

نظرات (13)

آجی ثنا و ثمین:)
6 خرداد 94 11:11
سلام مامانی ما توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردیم لطفا به ما رای بدید لطفا برای رای دادن به ما عدد 131 را به شماره 100891010 پیامک بزنید.
مامان ویانا
6 خرداد 94 12:34
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 37 رو به 1000891010 ارسال کنید
مامان زهره
6 خرداد 94 21:34
چه عکس قشنگی گذاشتی شادی جونم امیدوارم تو جشنواره برنده بشه
شادی
پاسخ
ممنون دوست خوبم.
مامان فرخنده
9 خرداد 94 7:58
كاملا باهات موافقم شادي جون كار خوبي كردي عزيزززززززم از نظر ما آوينا اوله شادي جونم
شادی
پاسخ
مرسی فرخنده جونم.
مامان مبینا
9 خرداد 94 18:45
سلام به آوینا خوشگل و مامانیش....چه جای زیبایی امیدوارم دخترکمون جز اولین ها باشه
شادی
پاسخ
سلام خانمی. ممنون از لطفت.
فرزانه
13 خرداد 94 19:44
اوینا ما تکه گله
شادی
پاسخ
مرسی خاله فرزانه عزیز
آویسا
16 خرداد 94 20:27
به به چه عکس زیبایی.....ان شاا... برنده میشین.
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرخنده
17 خرداد 94 14:41
سلام شادي جون كم پيدايي سخت مشغول امتحان دادن هستي موفق باشي عزيزززززززززززم دلم براتون تنگ شده اميدوارم امتحاناتت را خوب بدي و زود بياي وبلاگ آوينا گلي را ببوس
شادی
پاسخ
مرسی فرخنده جونم. راستش حدود 3-4 روز آوینا به شدت تب کرد و با همه ی مشغله و درس و ... دیگه رمقی برام نمونده. امتحاناتم هم تا آخر خرداد طول میکشه . بعدش ایشالا دوباره بر میگردیم. مرسی که به یادمون بودی عزیزم.
آویسا
25 خرداد 94 9:55
آفرین عزیزم نتیجه خیلی خوبی گرفتین که.....حالا چرا پشت دستتو داغ کنی؟
شادی
پاسخ
اولش با این هدف که عکسمون تو مسابقه شرکت کنه و دیده بشه و..... ولی واقعا رقابت احمقانه ایه. حداقل با روحیات من جور نیست. هی به این و اون بگی به عکس ما رای بدین و ... پشت دستمو داغ کنم برای اینکه یادم بمونه. چون میدونم یادم میره و دوباره ممکنه هوس کنم.
مامان فرخنده
25 خرداد 94 10:01
بازم خيلي خوب رتبه آورد مليسا توي جشنواره غذاش شركت كرد ه بود ومن هم ديگه توبه كردم اين شد توي هيچ كدوم از مسابقاتش شركت نمي كنم
شادی
پاسخ
آره بابا .... منم خیلی پشیمون هستم. این تعداد رای هم به همت دوستان بوده. من که خیلی درگیر بودم و فرصت نداشتم دنبال رای حمع کردن برم. دست اونایی که رای جمع کردن و رای دادن درد نکنه. بعد هم عکس های برنده ها رو میبینم خداییش خیلی حرصم میگیره. بعضی هاشون واقعا آیتم های یک عکس خوب رو ندارن.
samira
30 خرداد 94 12:46
ماشالله چه دختر نازی . عکس هم که فوق العاده
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. شما لطف داری
bedas
5 تیر 94 10:39
سلام بیا با تبلت دو سیم کارته آشنا شو قیمتش کمتر از سیصد هزار تومنه امکان پرداخت جلوی درب منزل هم برا شما هست به امید موفقیت روزافزون
فرزانه
10 تیر 94 2:17
ااااا قبول نیست اوینا جونی باید رتبه برتر میشد
شادی
پاسخ
دیگه نشد خاله فرزانه جونی