آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

آوینا و شکلات

1394/2/12 0:06
نویسنده : شادی
431 بازدید
اشتراک گذاری

در مورد سابقه ی علاقه  آوینا به شکلات قبلا اینجا گفته بودم. تقریبا هیچ منعی برای خوردن شکلات و هیچ اقدامی هم برای پنهان کردن شکلات و شیرینی توی خونه ما نیست. ولی در عوض اینقدر از مضرات خوردن شیرینی زیاد و خراب شدن دندون و .... گفتیم و تقریبا به این نقطه رسیدیم که آوینا در روز فقط یک شکلات میخوره! البته گاهی اوقات توی شرایط انجام شده قرار میگیره و مجبور میشه دوتا بخوره! مجبور میشه می فهمین!!!! مجبورررررر!!!!

 

چند روز پیش شهرام و آوینا رفتن خرید و شهرام موقع برگشت، به پاس قدردانی از صبر و تحمل آوینا براش شکلات میخره! آوینا هم شکلات را میخوره و بعد از خوردنش با گریه و تهدید به شهرام میگه:

بابا من امروز یک شکلات خورده بودم. دفعه دیگه برای من شکلات بخری، خودت میدونی!!!!

سکوت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آویسا
12 اردیبهشت 94 10:14
عزیزم کوفتش شده شکلاتایی که خورده.
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
13 اردیبهشت 94 8:03
بميرم هم دوست داشته بخوره هم دچار عذاب وجدان شده خاله جون هيچي نميشه بزرگتر بشي كلي خودتت ميخندي عزيزززززززززم ولي شما همون روزي يه دونه شكلات بخور مثل مليسا
شادی
پاسخ