آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

دایناسور در خانه ی ما

1393/8/24 12:40
نویسنده : شادی
381 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا: مامان من دیگه نمی تونم برم دستشویی جیش کنم!!!!

من: وا؟!!!.......تعجب چرا؟؟؟

 

آوینا: چون دایناسور اومده تو دستشویی!

من: نشونم بده ببینم!

 

چند لحظه ی بعد آوینا به نقطه ای در دستشویی اشاره کرد و گفت : اونجاست!

منم با دیدن دایناسور جیغ بنفشی کشیدم. آوینا هم چند ثانیه ای مبهوت به من نگاه کرد و اومد دستمو گرفت و گفت: نترس مامان! من لُواظه ات (مواظبت) هستم. نگاه کن من نمی ترسم میرم جیش میکنم!

 

من:چشمک

 

پ.ن: خیلی وقت ها بد نیست کمی ضعف نشون بدیم و اجازه بدیم، بچه ها از ما حمایت کنن. تاثیرش فوق العاده است!

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان فرخنده
24 آبان 93 13:03
واقعا عكس العملت فوق العاده بود شادي جون كاملا درسته بعضي وقتها بايد ضعيف نشون بديم آوينا جون مواظبته
شادی
پاسخ
نامیلو
24 آبان 93 13:10
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
آویسا
24 آبان 93 13:53
احسنت................
شادی
پاسخ
مامان راحله
24 آبان 93 15:15
حالا منظورش از دایناسور چی بود؟
شادی
پاسخ
منظورش همون دایناسور بوده عزیزم. البته دایناسور خیالی.
مامان راحله
24 آبان 93 17:20
آهاااااااان حالا فهمیدم ... فداشششششششش
شادی
پاسخ
آمنه
24 آبان 93 18:08
خوب درسته! ؟ سر فسقله بچه رو کلاه بذاری!!!؟؟؟ خخخخخخ
شادی
پاسخ
چطور ایشون می تونن سر بنده رو کلاه بزارن.
مامان زهره
24 آبان 93 18:47
شادی
پاسخ
مامان زهره
24 آبان 93 19:17
با اجازه تون لینکتون میکنم
شادی
پاسخ
ممنونم. ما هم شما رو لینک می کنیم حالا که اینطور شد.
مامان راحله
24 آبان 93 23:48
########______________________ ___####____________________________ ___####______سلام دوستگلم_____ ___####______________________________ ___####______________________________ ___####_____________________________ ___####_________________________________ ___####______###______###_______________ -########__#####___#####_____________ ___________#######__######______________ __________################______________ __________################______________ ___________###############______________ ____________#############_______________ _____________###########_____###___###__ ______________#########______###___###__ _____________ __#######_______###___###__ ________________#####________###___###__ __ ______________###_________###___###__ _________________#___________#######___ _____________________________#####__
شادی
پاسخ
مامانی
15 آذر 93 11:55
چه با مزه خوشم اومد مامان باحالی هستی دخمرتون هم خیلی نازه ماشالا
شادی
پاسخ
ممنونم. با حالی از خودتونه.