آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

خوردنی های مورد علاقه آوینا

1392/11/20 22:00
نویسنده : شادی
410 بازدید
اشتراک گذاری

اسم چند تا از غذاهای مورد علاقه آوینا که معمولا سفارش میده.

جوجو کباب: جوجه کباب

ماکاری : ماکارونی

آبگوشت

آش

خدا رو شکر آوینا بچه ی بد غذایی نیست. ولی در کل پلوها (مثل عدس پلو، لوبیا پلو و .....)را بیشتر از غذاهای خورشتی دوست داره.

 

یک سری خوراکی ها هم هست که آوینا به خاطرش خط قرمز ها رو زیر پا میزاره و قیامت به پا میکنه.(بله .... یه همچین بچه قیامت به پا کنی داریم ما)

بستنی

کُپُ کُم (تخم مرغ)

لِلِه (ژله)

ماست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تینا و رایان
21 بهمن 92 9:45
قربون قیامت به پا کردنش بشم من خوب دیگه آلرژی تموم شده دیگه...نه؟
شادی
پاسخ
هنوز شیر و ماهی رو تست نکردیم.بعد از کنکور میریم سراغش
آمنه
21 بهمن 92 12:58
بله ! خوش سلیقه هم تشریف دارن منم اینا رو دوست دارم ! + سیر قلیه و سیرواویج و آلو مسما!
شادی
پاسخ
مامان سهند و سپهر
21 بهمن 92 13:04
نوش جونش چقدرم خوش سلیقه ست. آفرین به این دخمل گل جیگرشو بشم که قیامت به پا می کنه
شادی
پاسخ
مامان پارساجونی
21 بهمن 92 13:05
نوش جونش قربونش برم با قیامت به پا کردنش
شادی
پاسخ
مطهره مامان بهار
21 بهمن 92 13:10
سلام شادی جون خوبی گلم .اوینای خوشمزه من چه طوره .من مطهره ام مامان بهار 22 سالمه بهارم الان یک سال و 21 روزشه اول بهمن نود و یک دنیا اومده ما اهل یزدیم خـــــــــــــیلــــــــــــــی از وبت خوشم اومده بود تا اینکه تصمیم گرفته برای بهارم یه وب درست کنم فکر کنم باید ادم شوخ طبع و احساسی باشی از متن هایی که برای اویناجوم نوشتی اینجوری فهمیدم. خیلی خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم .یه بووووس گنده برای اوینا جونم
شادی
پاسخ
سلام گلم. میام پیشت
مامان تینا و رایان
21 بهمن 92 15:24
خصوصی
مامان تینا و رایان
21 بهمن 92 19:06
خصوصی
مامان شازده پاشا
22 بهمن 92 0:21
عاشق قیامت به پاکردن بچه هام وقتی که یه چیزی میخوان .البته به شرطی که بچه ی خودم نباشه که حسابی اعصابم خردمیشه . ولی ازحق نگذریم ایندخمل بااین قیافه ی خوردنیش دیدنی میشه وقتی حرص میزنه واسه گرفتن چیزی. بووووووووووووووووووووووووووووووووس آویناجون
فرزانه
22 بهمن 92 2:12
قربون حرف زدنش برم نوش جونش
سمانه (خاله ی فریما)
23 بهمن 92 22:17
خدا رو شکر که بد غذا نیست مثل من
شادی
پاسخ
مگه شما بد غذا هستی؟ ای وایی