آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

دست ، پا ، دهان

1392/8/22 9:37
نویسنده : شادی
445 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه آوینا رو بردم دکتر متخصص آلرژی، بعد از معاینه دقیق گفت که تاول ها اصلا ربطی به حساسیت  و سویا نداره. تاول های دست و پای آوینا به علت بیماری ویروسی پوستی دست، پا ، دهان است.

این بیماری یه بیماری واگیر دار ویروسیه که اواخر تابستان و اوایل پاییز شایع میشه و معمولا برای بچه ها بی خطره، برای این بیماری داروی خاصی تجویزی نمیشه و فقط باید طول دوره بیماری که حدود یک هفته تا ده روزه طی بشه. خوشبختانه تا امروز که حدود یک هفته میگذره، تاول ها تا حدودی بهتر شدن.

خوشبختانه حساسیت به سویا عملا منتفی شد و من از همین تریبون رسما از سویا بابت توهینی که بهش کردم، عذر خواهی می کنم.خجالت

  

پ.ن: دوستانی که پرسیده بودند مگه سویا چی داره، باید بگم حداقل 15 ماده در پروتئین‌ سویا هست که ممکن است بدن انسان نتواند آن ها را تحمل کند و عدم تحمل سویا در کودکان و نوزادان بسیار شایع است همچنین بيش از 90 درصد از آلرژي هاي غذايي با مصرف 8 ماده غذايي عمده بروز مي کند که تخم مرغ، شير، گندم، سويا، ماهي، صدف و مغزهاي روغني از آن  جمله هستند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز مامان طاها
21 آبان 92 22:47
واااااااي، ما هم از سوياي عزيز بابت بد و بيراههايي كه تو دلمون بهش گفتيم معذرت ميخوايم(هر چي گفتيم ناشي از علاقه فراوان به اوينا بوده)
مامان تینا و رایان
22 آبان 92 0:08
آره عزیزم من بعداز گذاشتن کامنتم رفتم گوگل سرچ کردم دیدم حساسیت زاست، خوب خدا رو شکر که به خاطر سویا نبود. نگفت این حساسیت پوستی چرا ایجاد شده؟به خاطر آب و هواست؟
مامان پارساجونی
22 آبان 92 1:10
خداروشکر که آوینای عزیز حالش بهتره منم از جناب سویا عذرخواهی میکنم وحالا اگه آوینا جون باهش آشتیه مام آشتی
آمنه
22 آبان 92 13:17
الهی زودی خوب شه عسیسم طفلی سویا
فرزانه
22 آبان 92 14:08
اخی همون بود خیلی تو پارک بی حال بود بچم از یه طرف خوشحالم به خاطر سویا نبود اما باز سویا رو به ارومی تست کن