آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

بهار زندگی من

این روزها!

1394/3/25 18:31
نویسنده : شادی
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای پایان ترم و امتحانات و تحویل پروژه و.... همه ی اینا در کنار بچه داری و همسر داری و خانه داری، و دغدغه های جابجایی به خونه جدید، همراه با 3 روز تب ویروسی آوینا، دوبار اسپاسم شدید کمرم.... و همه ی مشکلات زندگی در یک شهر غریب و دور از خانواده، از شادیِ آرام و خندان، یک کوه آتشفشان ساخته که هر لحظه در حال انفجاره!!!کچل

 

 

اینطوری شد که از مادرم خواهش کردم پیشمون بیاد و تا پایان امتحانات خونمون بمونه!

و مادرم با مهربونی بی نظیرش، الان مدتیه که مهمون ماست و آرامش رو به خونمون آورده! 

 

سعی میکنم توی این روزهای پرمشغله هم هر طوری شده برای آوینا وقت بزارم.

دخترم هر وقت میبینه که توی آشپزخونه مشغول کاری هستم. بدو بدو میاد و کمکم میکنه و میگه: مامان هر وقت کمک خواستی به من بگو!

دختر 3 ساله من، چقدر خوبه که می تونم روی کمک تو هم حساب کنم!بغل

 

 

دیشب خاله یلدای عزیز برامون کیک آورده بود. آوینا از دیدن کیک حسابی ذوق کرد و پیشنهاد داد تولد بگیریم!

و ما با همون کیک تمام مراسم مربوط به یک جشن تولد باشکوه رو به جا آوردیم.

اول اینکه من و دخترم کلی با آهنگ های مختلف رقصیدیم، از مهمون ها (شهرام و مامانم) پذیرایی کردیم، آوینا شمع فوت کرد، رقص چاقو انجام داد، و کیک رو برید. منم یک آبرنگ کوچولو توی کمدم داشتم که خیلی وقت پیش براش خریده بودم. همون رو کادو کردم و بهش دادم.

پسندها (4)

نظرات (12)

آویسا
25 خرداد 94 20:37
آآآآآآآآآآآآآآآآآعزیزم شادی جونم ما هم خردادماهمون به همین منوال گذشت حالا باید یه شرح مفصل تو وبلاگ آویسا بذارم. و مرسی از مامانتون ان شاا... سایه شون سالهای سال بالا سرتون باشه و مرسی از باباتون که دوری از مامانتون رو به خاطر آرامش شما تحمل میکنه.و مرسی از آوینا دخترک دوست داشتنی خودم که همین یه جمله اش برای تمام زندگیت کافیه شادی جون.حامی به این مهمی داری دیگه غصه دار نباشی خانوم
شادی
پاسخ
,وایییییی پس شما هم درگیر بودین!!! ممنون از دعای خیرت. بله واقعا از پدرم غافل شدم. ایشون هم به نوعی با تحمل دوری مامانم داره کمک میکنه . ممنون از اینکه به ما سر میزنی و همراهمون هستی. راست میگی این جمله آوینا خیلی به دلم نشست. خدا همه بچه ها رو برامون حفظ کنه.
RAZ
25 خرداد 94 20:57
مجموعه ای فراتر از راز (The Secret) __ نرم افزار تبلیغات برروی وایبر مخصوص کامپیوتر 100% رایگان __ قدرتمندترین کتاب های دسترسی به هدف,تضمینی و تست شده __ آدرس سایت : WWW.RAZ.US.PN
مامان لیانا
25 خرداد 94 23:29
سلام شادی جان..واقعااااا خسته نباشی خداییش شق القمر کردی این مدت د..با توجه به توضیحات و شرایطی که گفتی و خودمم هم دچارش هستم عطای ادامه تحصیل به لقاش فعلا بخشیدم ماشالا داری من که همسر امتحان داره پدرم دراومده ....مامانها که کنارمون هستن همه چییی عااالی پیش میره خدا نگهدار همه مادرها باشه..انشالا امتحانات با موفقیت پشت سر بگذاری..دلم براتون تنگ شده بود خوب شد که پست جدید گذاشتی..,راستی خونه جدید هم مبارک باشه
شادی
پاسخ
سلام مرجان جون. بله خیلی روزهایی سختی بود . ولی الان خدا رو شکر با وجود مادرم خیلی راحت تر داریم میگذرونیم. ترم گذشته اینقدر برام سخت نبود . این ترم بیماری های آوینا و خودم و انبوه مسایل دیگه منو از پا درآورد. ممنون از همراهی و همدلیت خانمی.
مامان فرخنده
26 خرداد 94 11:44
شادي جوووووووووووونم اين روزها هم سپري ميشه خدا مامان وبابات را برات حفظ كنه اميدوارم زودتر جابجا بشيد . خوب كاري كردي براي آوينا جون اون شب تولد گرفتي دل همه اتون باز شد خوب از رقصش هم عكس ميذاشتي ببينيم كه خوشگل طلا چطوري ميرقصه در ضمن توي غربت هيچ وقت احساس قريبي نكن چون يه حامي ناز و خوبي مثل آوينا جون داري كه خدا محافظ اين حامي ناز باشه وهيچ وقت هم مريض نشه. بوس براي آوينا عسلي و شادي مهربون
شادی
پاسخ
مرسی فرخنده جون. راستش از رقصش فیلم گرفتم ولی یادم رفت عکس هم بگیرم. راست میگی وجود بچه ها یک دنیا امید و آرزو و دلگرمی هست. خدا این فسقلی ها رو برامون نگه داره.
مامان راحله
26 خرداد 94 17:12
آفرین به دختر قشنگم که کمک مامانش میکنه
شادی
پاسخ
ممنون خاله راحله جون
زری
30 خرداد 94 2:49
سلام عزیزم خدامادرتون روحفظ کنه ایشالاکه امتحانات روبه خوبی پشت سربزارید بوس برای آویناجون که به مامانش کمک میکنه
شادی
پاسخ
مرسی زری جون. خدا همه پدر و مادرها برامون حفظ کنه. نعمت بزرگی هستن که متاسفانه همش بهشون زحمت میدیم. ایشالا فرصتی پیش بیاد تا بتونیم جوابگوی زحمتهاشون هم باشیم.
مامان مبینا
1 تیر 94 23:31
عزیزکم همیشه خنده رو لبات باشه...هر روزتون پراز شادی و جشن باشه
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم از این همه حس مثبت و آرزوهای خوب. برای منم شما بهترین ها رو آرزو میکنم.
مامان مهلا
4 تیر 94 3:21
واااااااااااای چه همه دغدغه پشت سر هم ان شاءلله به زودی زود همه چی آروم میشه...
شادی
پاسخ
مرسی خانم گل
bedas
5 تیر 94 10:38
سلام بیا با تبلت دو سیم کارته آشنا شو قیمتش کمتر از سیصد هزار تومنه امکان پرداخت جلوی درب منزل هم برا شما هست به امید موفقیت روزافزون
مامان لیانا
10 تیر 94 1:19
سلام شادی جون امیدوارم حالتون خوب باشه و همه کارهاتون به خوبی پیش رفته باشه..بوس برای اوینای خوشگلم
شادی
پاسخ
مرسی گلم. خیلی ممنون که به یادمون بودی
فرزانه
10 تیر 94 2:16
سلام عزیزم خسته نباشی واقعا خدا قوت خیلی سخته ولی با وجود اقا شهرام و خانوادتون امیدوارم زیاد سخت نگذره دسته مامان هم درد نکنه اومدهاوینا جونمم ماشالله خوشگل تر و فهمیده تر از دیروز..هر روز بهت از دیروز رو براتون ارزو میکنم
شادی
پاسخ
ممنون دوست خوب و مهربونم.
مامان فرخنده
10 تیر 94 11:27
شادي جوووووووووووونم سلام خيلي وقته خبري ازت نيست اميدوارم جابجا شده باشي وكارهات به خوبي پيش بره شادي جون من جمعه شب ميرم تا يكماه نيستم ولي سعي ميكنم بهتون سر بزنم واگه وقت كردم توي وب مليسا بنويسم خلاصه خيلي خيلي دلم براتون تنگ ميشه مواظب خودت و آوينا نازم باش
شادی
پاسخ
سلام عزیزمممممممم. درگیر اسباب کشی و جابه جایی به خونه جدید بودم. ممنون که به یادمون هستی عزیزم. به سلامتی ..... ایشالا سفرتون بی خطر باشه و خارجه حسابی خوش بگذره.... منم خیلی دلم براتون تنگ میشه. اگه تونستی ما رو از حالتون بی خبر نزار گلم. بوس فراوان