آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

جیگرم کباب شد...........2

1392/8/16 1:10
نویسنده : شادی
328 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گذشت 3 روز از تست سویا، 3 شب بد خوابیدن و در طول روز بد خلق بودن آوینا، یک کم اوضاع پاهاش بهتر شده ولی فقط یک کم. 

ولی واکنش های آلرژیک پوستی توی دستاش و قسمت هایی از پاهاش هم پیدا شده. 

 

 

 

 

 از همه دوستانی که با کامنت های محبت آمیزشون منو شرمنده کزدن صمیمانه تشکر می کنم و عذر خواهی می کنم که نتونستم به طور جداگانه جواب بدم.خیلی دوستتون دارم و روی ماه همتونو می بوسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پارساجونی
17 آبان 92 0:57
ووووووااااااااااایییییی چقدر بدعزیز خاله ایشالله زودتر خوب شی گل قشنگ طفلک آوینا جون از دست این سویای لعنتی
الناز مامان طاها
17 آبان 92 8:31
وای طفل معصوم چی کشیده
فرزانه
17 آبان 92 9:43
ای وای بمیرم کاش انتی هیستامین میدادی فداش بشم
مانلی مادر باران
17 آبان 92 9:47
بميرم چقدر بده اين آلرژی كاش ميشد بدون تست كردن تشخيص داد كه به چيزی آلرژی داره يا نه ‏
مامان تینا و رایان
17 آبان 92 14:49
الهی بمیرم عزززیییزم اینقدر بلا سرت اومد؟ مامانت حق داشت از سویا متنفر باشه منم متنفر شدم دیگه
لیلا
17 آبان 92 17:07
عزیزم ناراحت شدم. امیدوارم با بزرگتر شدن هر چه زودتراین حساسیت ها از بین بره.
مامان سهند و سپهر
17 آبان 92 23:10
اي واااااااااااي دلم كباب شد واسش . آخي دختر گلم چرا اينقدر اذيت شد آخه ؟ شادي جون مگه سويا چي داره توش كه اينقدر حساسيت داده بهش؟
مامان پارساجونی
17 آبان 92 23:31
ای خدا ببین این سویایه لعنتی چی سر آوینای عزیزم آورده !!!!منم ازش متنفر شدم دیگه اسم سویاهم که میاد ازش بدم میاد عزیزخاله ایشالله اون دستای نازو توپولیت زود زود زود خوبشه
خاله انیس
18 آبان 92 3:03
الهی بمریم خاله فدات بشم...خاله قربونت دعا میکنم که زود زود خوب بشی....
شازده امیر و رها بانو
20 آبان 92 8:25
ایهی بمیرم عزیزم چقدر اذیت شدی خاله مامانی حق داشت از سویا بدش بیاد انشاالله هر چه زودتر خوب بشی و شاد گلم
رها
21 آبان 92 15:21
ای جون دلم دلم کباب شد واست عزیزم ، نبینیم ناراحتیت و جی میکشی الان تو کوچولوی من ایشا... زودی خوب شی عزیزم