آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی من

جیگرم کباب شد...........

1392/8/14 0:09
نویسنده : شادی
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

ناهار دلمه داشتیم، آوینا با اینکه غذاشو خورده بود از غذای ما هم خواست. از آوینا اصرار و از ما انکار، چون توی غذا سویا داشت. فکر کردم فرصت مناسبیه تا سویا رو برای آوینا تست کنم. یک قاشق چایخوری از غذامون بهش دادم.

عصر که پوشکشو باز کردم، جیگرم کباب شد. روی پاش آثار قرمزی های تاول مانندی بود. وقتی پماد رو دستم دید، زد زیر گریه و تا پایان تعویض پوشک تقریبا از گریه کبود شد. 

بغلش که کردم، توی آغوشم از درد به خودش می پیچید. بغض سنگینی گلومو گرفت. نوازشش کردم و سعی کردم آرومش کنم. مامانم یک گوشه نشسته بود و آرام اشک می ریخت، ولی من اجازه نداشتم ... .

بغض هایی که توی گلو می مانند تا مدتها مسیر تنفس آدمو می بندند.

 

پ.ن: سویای بیشعور، خر نفهم ازت متنفرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تینا و رایان
14 آبان 92 0:16
الهی بمیییرم مطمئنی از سویاست؟مگه چی داره؟چه پمادی میزنی مگه؟معمولا درد نمیاره پماد، ای وای چقدر سخت گذشته بهت عزیزم
الناز مامان طاها
14 آبان 92 0:45
ای جانم عزیز دل خالهچقدر بهت سخت گذشته شادی جون
فرزانه
14 آبان 92 0:55
شادی به خدا اشک تو چشمم جمع شد اما خدارو شکر اوینا خیلی پیشرفت کرده اون هم به زودی خوب میشه قربونش برم
شازده امیر و رها بانو
14 آبان 92 0:56
الهی بگردم عزیز دلم پاهات سوختن نانینم فکر نمیکنم از پماد باشه چون پای رها هم هر وقت میسوزه هر پماد حتی کالاندولا هم که میزنم گریه میکنه شما چه پمادی میزنین شادی جان؟مگه آوینا به سویا هم آلرژی داره؟ درکت میکنم واقعا سخته آدم کاری از دستش بر نیاد
مانلی مادر باران
14 آبان 92 8:01
الهی بميرم ميدونم چقدر سخته تو اون لحظه آدم دلش ميخواد تمام دردای دنيا رو داشته باشه ولی بچش طوريش نباشه اميدوارم بزودی آلرژی آوينا جون برطرف بشه
آمنه
14 آبان 92 14:20
آخی عزیز دلم الهی زودی خوب شه جوونم مامانش زیاد غصه نخوری ها
مامان پارساجونی
15 آبان 92 9:43
الهی خاله جون !!چقدر غصه خوردم طفلکی مامان شادی ایشالله زود زود خوبشی عزیز خاله !!!!پماد که هیچ دردی نداره من برای پارساآلفا میزدم آبه رو آتیش بودولی پارسام همینطوری بود خیلی گریه میکرد نمیدونم چرا از پماد میترسید با اینکه خوبش میکرد و دردشو آروم میکرد ولی در برابر پماد مالیدن مقاومت میکرد
مامان سهند و سپهر
15 آبان 92 12:00
آخ عزيزم به سويا هم حساسيت داره ؟ چرا ؟ اي جان. ايشالا كه هر چي حساسيته نابود بشه. چقدر طفلي بچه اذيت شده. عزيز دلم
شبنم
15 آبان 92 16:26
رمیسا
16 آبان 92 14:30
آخی عزیزم واقعا دلم کباب شد.دعا میکنم هر چه زودتر دختر گلت خوب خوب بشه و به هیچ غذایی ذیگه حساسیت نداشته باشه
رمیسا
16 آبان 92 14:30
آخی عزیزم واقعا دلم کباب شد.دعا میکنم هر چه زودتر دختر گلت خوب خوب بشه و به هیچ غذایی ذیگه حساسیت نداشته باشه