آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی و بازی

1396/4/17 15:59
نویسنده : شادی
819 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا از خرداد ماه، برنامه آموزش مستقیم زبان انگللیسی رو با آوینا شروع کردم. با کتابهای first freinds و  phonics  استارت زدیم. البته به صورت کاملا تفریحی و با علاقه و میل خودش کار می کنیم. 

کتاب های مربوط به پیش دبستانی را هم وقتی من مشغول کارم هستم میاره و کنارم انجامش میده.

کارتون My little pony  محبوبترین کارتون این روزهای آویناست و خیلی بهشون علاقمنده که البته با زبان انگلیسی میبینه.

 

علایق بچه ها با بزرگتر شدنشون تغییر میکنه و منم سعی میکنم برنامه ها رو متنوع تر کنم.

مثلا یه زمانی از نقاشی کردن توی کاغذ بزرگ در حمام خیلی لذت میبرد . اما الان این برنامه کم رنگ تر شده.ولی با اینحال گاهی انجامش میده.

 

پوسته گردوها رو آوینا رنگ کرد و بعد روی کاغذ با طرح کفشدوزک نقاشی کرد.

 

بازی دومینو هم اعصاب خورد کن هست و هم لج در آر و هم لذت بخش. اگه تا آخرش اعصابی باقی بمونهچشمک

 

تقریبا هر شبی که دورهمی میوه میخوریم. آوینا زحمت میوه آراییش رو انجام میده و ما هم حسابی از هنر و ذوقش لذت میبریم.

 

روز جهانی المر

برای روز جهانی المر ما هم متفاوت بودن رو تمرین کردیم.

 

دورهمی ما و پریا جون و مامانش در منزل ما و درست کردن یک کاردستی خلاقانه (جا شمعی)  با بطری نوشابه.

نمونه کارهای سفال آوینا جون که قبلا تو وبلاگش نگذاشته بودم.

بستنی و حوض ماهی

پسندها (2)

نظرات (2)

ساعت نیک
17 تیر 96 17:16
مامان فرخنده
18 تیر 96 10:50
قربون دختر هنرمند که مثل مامان شادی بلده هنرنمایی کنه آفرین که اینقدر به زبان انگلیسی علاقه مند هستی وکارتون پونی کوچولو را نگاه میکنی امان از دست این دومینو من که هیچ وقت نتونستم تا اخر بچینم همون وسط راه میریزه بوس برای آوینا ناز وهنرمند