آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

تابستان 95 در مهد کودک

1395/3/29 13:28
نویسنده : شادی
975 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه تابستونی آوینا شامل کلاس های ( موسیقی ، سفال، نقاشی ، ژیمناستیک) است. موسیقی خارج از مهد کودک کلاس میره و بقیه کلاس ها تو مهد کودک برگزار میشه.

 

فعالیت های مربوط به کلاس سفال

​توضیح نوشت: آوینا هر وقت میخواد در مورد مربی سفالگری شون صحبت کنه، میگه "خاله گل بازی"خندونک

 

کلاس نقاشی

از ابتدای سال 94 ، آوینا با خانم جعفری (مربی کلاس نقاشی ) نقاشی میکنه و من خیلییی از متد مربیش راضی هستم و به نظرم در افزایش علاقمندی آوینا و نوع نگاهش به نقاشی خیلی تأثیر داشته.

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان فرخنده
30 خرداد 95 13:53
عزيزززم آوينا خندون و خوشگل چه خوب مهد مليسا هم كلاس سفالگري داره توت فرنگي وگلدون گل درست كردند ولي من تنبليم مياد بذارم توي وبش وقت كنم ميذارم بوس براي مامان شادي وآوينا نازم
شادی
پاسخ
چه عالییی. آفرین ملیسای گلم. منم اینا رو میزارم اینجا تا براش یادگاری ثبت بشه. چون نمیشه همه کاردستی ها رو نگه داشت.
دایی محسن
1 تیر 95 14:21
خاله گل بازی!! قررررربون دخملی برم من
مرجان
1 تیر 95 16:25
خیلی خوب و عالی..لیانا هم امروز ثبت نام میکنم نقاشی..کلی خندیدم از خانوم گل بازی
شادی
پاسخ
چه عالی