آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

خاطرات مهد کودک

1395/11/25 11:11
نویسنده : شادی
970 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس های خلاقیت و نقاشی در مهد کودک آوینا، هر دو با مربی گری خانم جعفری برگزار میشه و من واقعا از شیوه تدریس ایشون واقعا راضیم. 

امسال نمایشگاهی از آثار بچه ها در حیاط مهد کودک به مدت دو روز برگزار شد که واقعا جالب و هیجان انگیز بود. هم برای بچه ها که با افتخار و حرارت کارهاشونو به خانواده نشون میدادن و هم برای پدر و مادر ها واقعا جالب بود.

بعضی از کارهای آوینا

 

نقاشی  یک درخت خوشحال (در این نقاشی اصلا محدودیت رنگ و شکل نداشتند)

نقاشی از مدل اردک عروسکی

 

درخت آرزوها

هر کدام از بچه های کلاس آرزوشونو گفتن و مربیان روی درخت نوشتند.

آرزوی آوینا:  آرزو دارم یه روزی از روی ابرها بیام پائین و روی گلها سر بخورم و سفید برفی بشم.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرخنده
26 بهمن 95 14:48
چه کار جالبی چقدر رمانتیک وچه با احساس آرزو داشته اون مهرسا مثل کودکی من آرزو کرده دوست داره بزرگ بشه دیگه خبر نداره دنیای کودکی خودشون خیلی خیلی شیرین تر هست
مرجان
8 اسفند 95 20:38
چه آرزوی قشنگ و با احساسی..امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگت برسی آوینا جون
مرجان
8 اسفند 95 20:41
الان از لیانا آرزوشو پرسیدم میگه دوست دارم پرنسس بشم و دامنم پف پفی باشه و باهاش بچرخم واینکه هیچ وقت شب نشه