آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی - نقاشی

1395/3/29 13:40
نویسنده : شادی
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه ریزی کردم که بعد از تموم شدن امتحاناتم بیشتر روی زنگ کاردستی و نقاشی وقت بزاریم. البته حالا که آوینا بزرگ شده، یک کم متدمون هم متفاوت تر شده، چون حالا آوینا هم ایده و نظر داره و گاهی بطور کل مسیر رو عوض میکنه. و از طرفی بیشتر وقت ها خودش با اسباب بازی هاش سرگرم میشه و من بیشتر سعی میکنم وقت های خالیش رو پر کنم.

 

 

نقاشی در تراس

یکی از برنامه های ثابت هر هفته ما نقاشی روی کاغذ بزرگی  است که به دیوار میزنم و آوینا آزادانه و هر طور که دلش بخواد روش نقاشی میکشه.البته با گرم شدن هوا این کار رو به حمام منتقل کردیم.

خیلی نقاشی هاشو دوست دارم چون از تمام رنگ ها در صفحه استفاده میکنه و نقاشی هاش رو خاص میکنه.

 من تقریبا به صورت هفتگی نان خانگی درست میکنم و مقداری از خمیر رو در اختیار آوینا قرار میدم و اونم مدتی با خمیر ها شکل سازی میکنه و سرگرمه.

مدتی بود که آوینا لقمه های نون و پنیری که توی ظرف تغذیه مهد کودکش میگذاشتم ، دست نخورده برمیاورد خونه. به این فکر کردم که چطور میتونم این وعده رو براش جذاب تر کنم.

اینا نون های برش خورده هستند که وسطشون پنیر میزارم. هر روز یک شکل جدید. و خوشبختانه نون و پنیرها خورده میشوند.

 

کاردستی درخت بهاری

این کاردستی رو با لوله دستمال کاغذی انجام دادیم. لوله رو آوینا رنگ کرد و بعد با سیب زمینی براش شابلون گل درست کردم و روی درخت شکوفه زد.

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان مریم
30 خرداد 95 12:00
افرین گل دخترعزیزم لینک شدی.
شادی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فرخنده
30 خرداد 95 13:49
به مادر ودختر هنرمند عالي بود عزيززززهاي دل
شادی
پاسخ
ممنونم فرخنده مهربونم
دایی محسن
1 تیر 95 14:15
آفرین به آوینا خانم خلاق
شادی
پاسخ
ممنون دایی جون
عمه فروغ
1 تیر 95 15:16
سلام شادی جان.به به چه برنامه خوب و قشنگیآفرین به آوینا خانوم خلاق و هنرمند
شادی
پاسخ
ممنونم فروغ جان
مرجان
1 تیر 95 16:43
خیلی خوبه که خودشون هم بتونن خودشونو سرگرم کنن وبازی کنن بدون حضور ما..واقعا تا قبل سه سالگی بیشتر وقتم بازی با لیانا میگذشت..راستی شادی جان فکر کنم قالب وبلاگتون موردی داره چون دو سه روزی هست وبلاگتون برام باز نمیشد الان هم با سختی تونستم باز کنم🌼🌼
شادی
پاسخ
مرسی . حتما چک میکنم.
فرناز رحیمی
9 تیر 95 15:39
سلام دوست عزیز پیامی در خصوصی براتون فرستادم . منتظر پاسخ شما هستم . متشکرم
شادی
پاسخ
ممنون از پیشنهادتون . پاسخ دادم.
مامان مهلا
1 مرداد 95 21:18
سلام اینجا همه به آوینا آفرین گفتن ولی من به مامان با حوصله و بادرایت آوینا آفرین میگم به آوینا هم تبریک میگم بخاطر داشتن همچین مامانی
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم گلم.