آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد چهارسالگی-قسمت سوم

1395/1/28 10:40
نویسنده : شادی
639 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گردشگری که قبلا باهاشون سفر مارون رفتیم از همون سفر، قول تولد آوینا و یک دورهمی دوستانه رو از ما گرفتن و همین  بهونه ای شد که ما یه تولد دیگه در کنار دوستان عزیز داشته باشیم که البته کاملا شکل مهمونی داشت.

پ.ن: کیک شکلاتی کار مشترکی از من و شهرام عزیزم هست.

پ.ن 2: آوینا کوچکترین عضو و تنها بچه در این گروه هست و چون تونسته ارتباط خوبی باهاشون برقرار کنه، همه خاطرش رو خیلی میخوان.زیبا

پسندها (3)

نظرات (6)

دایی محسن
28 فروردین 95 12:04
بهترین ها رو برات آرزو میکنم عزیییییز دلم
شادی
پاسخ
ممنون دایی مهربون
آباديزيل
28 فروردین 95 12:25
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
شادی
پاسخ
آباديزيل
28 فروردین 95 15:26
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
30 فروردین 95 8:38
از ظاهر كيك مشخصه كه خوشمزه بوده من عاشق كيك شكلاتي هست شادي جون هنرمند
شادی
پاسخ
جات خالی خیلیییییییی خوشمزه بود. منم عاشق کیک شکلاتی هستم.
مامان راحله
30 فروردین 95 21:57
تولدت با تاخیر مبارک عزیزم
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مرجان
2 اردیبهشت 95 2:00
آخ جون بازم تولد ماشالا به آوینا امسال چه برنامه تولد مفصلی چیدکیک هم عالی معلومه خیلی خوشمزه اس
شادی
پاسخ
بله به صورت کاملا زیر پوستی یک عالمه تولد گرفت .