آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

هدیه ها

1395/1/29 10:18
نویسنده : شادی
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

عیدی ها

من و شهرام......... کتاب و ماشین کنترلی

دایی محسن و خاله مصی.......... لگو

پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها،عمه الهام، عمه هدی و عمو مجتبی.....وجه نقد

پ.ن: دست گل همه عزیزان درد نکنه.

تولد چهار سالگی- قسمت اول

من و شهرام... باربی و کتاب

خانم و آقای همسایه و دختر گلشون...... پیراهن تابستونی

تولد چهار سالگی- قسمت دوم

من وشهرام..... سشوار و...

مربیان مهد..... کتاب و راکت

آریسا جون: کیف و لیوان

روژان: وسایل پزشکی

تولد چهارسالگی -قسمت سوم

من و شهرام..... قطار

سایر دوستان............ عروسک ، برج چوبی، لگو چوبی، عروسک نمدی

عمو شهرام و خاله هودای عزیز هم لطف کردن برای تولد آوینا کادو دادن

لگو و بالشتک نقاشی

و هدیه عمه الهام

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان فرخنده
30 فروردین 95 8:51
مبارك آوينا جون باشه كه كلي كادو خوشگل گرفته مخصوصا از مامان وباباي گلش دست همگي درد نكنه
شادی
پاسخ
ممنون فرخنده جان. دیگه هر جور فکر کردیم دیدیم نمیشه تو مراسم، از ما هدیه نداشته باشه
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 اردیبهشت 95 21:37
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
شادی
پاسخ
مرجان
2 اردیبهشت 95 2:02
مبارک باشه کادوهای خوشگل اوینا جون انشالا زندگیش لبریز از حس ها و لحظات قشنگ باشه
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم گلم.
زینب (مادر آرتین)
23 اردیبهشت 95 20:58
اوینای عزیز تولدت مبارک شادی جان انشالله سالهای سال لب آوینای عزیز خندون و زندگیتون در کنار هم پر از شادی و برکت باشهببوووس گل دخترو
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم زینب جان. ممنون از دعای خوبت