آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

فاز نقاشی

1394/9/2 9:51
نویسنده : شادی
918 بازدید
اشتراک گذاری

برای اینکه کشیدن چیزی برای آوینا کلیشه ای نشه، تا به حال براش نقاشی نکشیدم!  ولی مدتها بود تو فکر آموزش غیر مستقیم نقاشی به آوینا بودم تا اینکه کتاب آموزش تفکر به کودکان رو مطالعه کردم و این کتاب راهگشای مسیری بود که آموزش نقاشی و خلاقیت رو با هم توام کنیم و به صورت یک بازی دربیاریم.

 

 

 

قدم اول: اکثر شب ها آوینا دفتر نقاشی و مداد رنگی ها رو میاره و با هم کار می کنیم. روش کار هم خیلی ساده است. من یک خط یا یک شکل میکشم و از آوینا میخوام اونو کامل کنه. اونم بر اساس چیزی که توی ذهنشه یک چیزی میکشه. نتیجه بعضی وقت ها واقعا شگفت انگیزه!

چند تا عکس داشتم که متاسفانه از توی گوشیم پاک شدن.

 

قدم دوم:

یکی از کلاس های فوق برنامه مهد کودک، کلاس نقاشی هست. چون به روش های آموزش نقاشی قدیمی اعتقادی ندارم ، خیلی مردد بودم ... ولی با صحبت کردن با معلم نقاشی مهد، تا حدی قانع شدم و امیدوارم بر اساس اونچه وعده داده عمل کنه!

دو تا نمونه کاری که تا حالا انجام دادن.

 

 

اینا  هم نقاشی هایی هست که آوینا خودش کشیده و به کابینت ها چسبونده. هر چی میکشه من و شهرام به شدت تشویقش میکنیم و برق شادی و غرور رو توی چشمش می بینیم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فرخنده
3 آذر 94 7:44
آفرين به آوينا جون با اون نقاشي هاي خوشگلش اون روشي هم كه يه خط بكشم منم چندبار براي مليسا امتحان كردم ميدوني مليسا نگاه ميكرد بعد ميگفت مامان من بلد نمي تونم خودتت رنگ كن ببين چقدر بچه ام خلاقه
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم. حالا بازم تو دوره های زمانی دیگه امتحان کن. می تونی این کار رو نوبتی انجام بدین.
مرجان
4 آذر 94 17:17
شیوه جالبی افرین به اوینای خلاق و باهوش خیلی قشنگ و خلاقانه نقاشیارو کامل میکنه..
شادی
پاسخ
ممنون مرجان عزیز. به نظرم روش خیلی جالبیه برای افزایش تفکر و خلاقیت بچه هاست