آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

مهربانی ها

1394/8/19 9:39
نویسنده : شادی
2,323 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی هدیه ها یک جور دیگرند! بوی مهربانی "خاصی" میدهند. وقتی نگاهشون میکنی انگار یک عالم انرژی و محبت از طرف اون شخص در وجود آدم سرازیر میشه.

یک جوری هستن که میدونی و مطمئنی اون شخصی که بهت کادو داده از قلبش مایه گذاشته!

همه هدیه ها خوبن. اما بعضی دیگر خاص ترند! قدر این مهربانی ها را  بیشتر باید دانست!

این گلدان گل رو پدرم از هزار کیلومتر اون ورتر برای آوینا آورده. اون روز که گلدان به دست دیدمشون خیلی شرمنده وناراحت شدم که این همه به زحمت افتاده! ولی حالا از داشتنش خوشحالم!

عجیب که توی هوای گرم و شرجی اهواز، هم سبز و باطراوت ماند و هم گل داد. آوینا هر روز با شوق و ذوق تمام بهشون آب میده و من هر روز به یاد مهربانی اش لبخند به لب میارم.

 

 

این آبپاش قبلا جزء وسایل تزئینی خونه خاله آمنه عزیز بود و هر وقت میرفتیم خونشون آوینا باهاش بازی میکرد. یک شب که خونشون بودیم آوینا سوره کوثر رو خوند (منم اولین بار بود میشنیدم) . آمنه عزیز اونقدر ذوق زده شد که این آبپاش رو به آوینا هدیه داد. حالا هر روز آوینا با این آب پاش به گلش آب میده! آمنه عزیز مهربانی ات سپاس!

 

این لباس های زیبا

از طرف دوست عزیز و مهربانم فرخنده جون به دستمون رسیده. دوستی که تا به حال حتی یک بار هم از نزدیک ندیدمش ولی هر بار که در کمدم رو باز میکنم عطر مهربانی و عشق اش در تمام وجودم میپیچد! فرخنده جان ممنون که در سفر هم به یادمون بودی. مهربانی ات سپاس!

 

 

چند وقت پیش توی یکی از گروههای مربوط به کودک، مطرح کردم که میخوام تعدادی کارتون زبان انگلیسی جدید برای آوینا بخرم و ازشون راهنمایی خواستم. چند لحظه بعد یکی از دوستان اهوازی که تا به حال نمیشناختمش و حتی نمی دونستم اهواز زندگی میکنه توی گروه پیام داد که جدیدا چند تا کارتون خریده و پیشنهاد داد به جای خرید، کارتونها رو ازش بگیرم و کپی کنم.

زهره عزیز سپاس از مهربانی ات!

 

و یک مجموعه بالش ، تشک و چادر نماز آوینا رو  که مامان عزیزم براش درست کرده. مامان مهربونم تو دنیای عشق و صفایی. ممنون از وجودت.

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مرجان
19 آبان 94 16:26
خیلی عالی بود مطالبت شادی جان انشالا همیشه غرق در این مهربانیهای خالص باشی و همچنین خدا حفظ کنه پدر و مادر مهربونتون و همچنین دوستای خوب دنیای مجازی و حقیقیتونو
شادی
پاسخ
مرسی مرجان عزیزم. منم برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم.
مامانه شایلین
19 آبان 94 22:07
ای جوووووووووووووووووونم ببوسید قند عسل خاله رو
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان راحله
20 آبان 94 10:58
مبارکه عزیزم
شادی
پاسخ
مامان فريبا
21 آبان 94 19:27
عشقه که عشق میافرینه ومهربانیه که مهر میباره. بی شک سزاوار خاص ترین و ناب ترین مهربانیها هستی شادی جون. خدا آوینای عزیزم رو محکم توی دستای خودش نگه داره.
شادی
پاسخ
مرسی فریبا جان. چه دعای زیبا و قشنگی. منم بهترین ها رو برای شما و نیروانای عزیزم آرزو دارم.
مامانه شایلین
21 آبان 94 21:41
با تبادل لینک موافق هستید؟؟!!
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
23 آبان 94 12:56
عزيززززم اصلا قابلت را نداشت چون خودت خاص ودوست داشتيني هستس بخاطر همين منم باهات خيلي احساس خودموني ميكنم با اينكه بقول خودتت تا حالا همديگه را نديديم ولي يه حس خيلي نزديكي بهت دارم ومطمئن هستم آوينا ومليسا هم بزرگ بشند دوستهاي خوبي براي همديگه خواهند شد
شادی
پاسخ
مرسی گلم. خودت خوب و خانمی که همه چیز و همه کس رو مثبت و خوب میبینی. منم امیدوارم ملیسا و آوینا دوستای خوبی باشن
آویسا
24 آبان 94 12:48
مبارکا باشه همش با هممرسی از همه مخصوصا فرخنده نازنین که مهربونیش کاملا هویداست
شادی
پاسخ
ممنونم. فرخنده که واقعا گل و مهربونه
فرزانه
30 آبان 94 20:29
مبارکتون باشه عزیز دلم
شادی
پاسخ
ممنون فرزانه جان.