آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی

1393/12/7 15:26
نویسنده : شادی
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

این شکل ها رو آوینا رنگ کرد و با کمک هم قیچی کردیم. با این تصاویر، رنگ ها رو به انگلیسی و فارسی کار کردیم. همچنین آوینا اونا رو طبقه بندی میکنه و باهاشون داستان میسازه.

 

 

روی نقاط مختلف یک مقوای سفید، چسب نواری زدم  و بعد آوینا رنگش کرد. بعد چسب ها رو برداشتیم و تابلوی هنری خلق کردیم.

 

کار با گچ روی مقوای سیاه رنگ. 

 

ساخت اشکال هندسی با فوم. یادگیری شکل ها، رنگها و ترکیب آنها و ساخت شکل جدید.

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان راحله
7 اسفند 93 19:12
شادی
پاسخ
مامان محمد ماهان کو چولو
7 اسفند 93 22:38
افرین به مامان و دختر خلاق
شادی
پاسخ
آویسا
7 اسفند 93 22:41
عالی بود مرسی
شادی
پاسخ
خواهش میشه
مامان هلیا
9 اسفند 93 15:59
عالی بود
شادی
پاسخ
زهرا مامان شایان کوچولو
10 اسفند 93 0:23
افرین واقعا زیباست...تبریک به اوینا جون به خاطر همچین مادر با حوصله ای
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
10 اسفند 93 14:34
مثل هميشه فوق العاده بود
شادی
پاسخ
ممنونم
مامان راحله
12 اسفند 93 20:10
_________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ __@@@@@@@@@@@@@@@_ __@@@@@@@@@@@@@@@_ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@_______@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ ____________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ _________ ___@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
شادی
پاسخ
فرزانه
19 اسفند 93 0:47
افرین خیلی کیف میکنم کارهاتونو میبینم شادی با اوینا انگلیسی کار میکنی ؟ مفهومش رو میفهمه ؟ من از کی کار کنم به نظرت...الان کامل حرف میزنه اما بعضی حروف رو درست نمیگه مثل ف ق
شادی
پاسخ
ممنونم گلم. راستش با فشار درس خیلی فرصت نمیشه منسجم کار کنم. ولی قاطی کاردستی ها سعی میکنم یک چیزایی باهاش کار کنم. در مورد پارمیس هم اشکالی نداره. اگه شرایطش رو داری می تونی باهاش کار کنی. آهنگ های انگلیسی شاد بزاره تا گوشش آشنا بشه