آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

بهار زندگی من

عاشقانه های نیمه شبی

1393/12/5 22:49
نویسنده : شادی
339 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 4 نیمه شب پریشب

 

آوینا: مامان یک لحظه بیا!

من: تعجب با مکافات از حالت دراز کش به حالت نشسته دراومدم و گفتم مامان جون بخواب، هنوز صبح نشده!

 

آوینا: یک لحظه بیا!

رفتم کنار تختش و گفتم چی شده مامانی؟

 

آوینا: یک لحظه لُپِت رو بیار!

کلا خواب از سرم پرید، صورتم رو جلو بردم و یک بوسه شیرین تحویل گرفتم.

 

بعدش بلافاصله خوابید ولی من غرق چنان لذت و احساس خوشایندی بودم که تا صبح طعم این بوسه ی شبانه را مزه مزه کردم.

 

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان لیانا
6 اسفند 93 2:20
اخی عزیز دلم دختر مهربوون چه حسی خوبی بهت داد مامانیی..ممنون ازنظرتون وبلاگ لیانا قالبش خراب شده بود درستش کردم
شادی
پاسخ
آویسا
6 اسفند 93 9:18
شادی
پاسخ
مامان راحله
6 اسفند 93 18:09
قربون مهربونیت عزیزممممممممممم
شادی
پاسخ
مامان راحله
6 اسفند 93 18:15
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
شادی
پاسخ
مامان محمد ماهان کو چولو
6 اسفند 93 19:32
عاشق این کارای اویناجون هستم خوش بحالت مامان اویناجون
شادی
پاسخ
مرسی عزیزم. همه ی بچه ها فرشته های کوچولو هستند.
مامان فرخنده
10 اسفند 93 14:32
اي جانم عزيززززززززززم حتما خوابي چيزي ديده بود قربونش بشم من
شادی
پاسخ
امنه
16 اسفند 93 20:21
اوخش جان
شادی
پاسخ
فرزانه
19 اسفند 93 0:48
ای جانم دلش هواتو کرده بوده خوشگل خانوم
شادی
پاسخ
مامان زهره
19 اردیبهشت 94 1:08
شادی
پاسخ
مرسی زهره عزیز