آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

دست ، پا ، دهان 3 و یادی از گذشته ها

1392/8/28 23:00
نویسنده : شادی
423 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا یک ماهه بود که به خاطر بالا آوردن و بی قراری هاش، از این دکتر به اون دکتر می رفتم و نتیجه ای هم نمی گرفتم. اون موقع ها در مورد آلرژی و رفلاکس چیزی نمی دونستم. همون روزها دکتری رفتم که براش شیر خشک آچ آ ( شیر خشک برای بچه هایی که آلرژی خفیف دارند) نوشت ولی داروخانه به ما شیر خشک معمولی داد و آوینا بعد از خوردن 30 سی سی از شیر، آنچنان واکنشی نشون داد و آنقدر توی بغل من بالا آورد که تقریبا از حال رفت. 

اون روز رو هیچ وقت فراموش نمی کنم. بچه به بغل خودمو رسوندم به مطب دکتر و بی تفاوت به همه اونایی که توی صف بودن، رفتم داخل مطب و گفتم خانم دکتر، بچم!!!

اون روز به خیر گذشت. 

دیشب ساعت یک نیمه شب، با صدای گریه آوینا از خواب بیدار شدم و تا بغلش کردم شروع کرد به بالا آوردن و بعد هم سبک شد و خوابید. 

هنوز هم بی اشتهاست ولی خدا رو شکر امروز تهوع نداشت.

پ.ن: مادرانه های این روزهای من خیلی دردناک است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تینا و رایان
28 آبان 92 23:14
ای خدا از دست این ویروسهای لعنتی دکتر هیچ دارویی نداد؟الهی بمیرم بچه هلاک شد -کم اشتها که هست بالا هم میاره-این روزها همه به نوعی گرفتاریم با مریضی بچه ها احتمالا از اون ویروسهای بد قلیه مثل مریضی رایان که دوره اش رو باید طی کنه -ایشالا زودی خوب شه
الناز مامان طاها
28 آبان 92 23:17
پارسال طاها اين ويروس و گرفت،ميفهمم چي ميكشيطفلي اوينا انشالله زود زود خوب ميشه
لیلا مامان پرنیان
29 آبان 92 0:38
چه لحظه های سختی امیدوارم هرچه زودتر خوب شه
مامان پارساجونی
29 آبان 92 12:47
عزیزذلم طفلک مامان و دخمل چی کشیدین این چند روز واقعا هیچ دارویی نداره این بیماری وااای به حق امام رضا(ع) ایشالله آوینا جونم زودتر خوب شه
آمنه
29 آبان 92 13:42
عزیز دلم الهی آخی شادی جونم خدابهت انرژی و نیروی مضاعف بده عزیزم الهی که هر چه زودتر آوینا جونم خوب خوب شه
رها
29 آبان 92 14:22
جون دلم وای چه قد سخته واست تصورشم سخته ایشا... زودی خوب شی کوچولوی من خدا خودش مواظبت باشه عزیز دلم
الناز مامان طاها
29 آبان 92 19:42
سلام شادي جون،اوينا حالش بهتر شديه خبر بهمون بده
مامان سهند و سپهر
30 آبان 92 8:48
ای بابا چه ویروس های سمجی دراومدن امسال!!