آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

بهار زندگی من

به مناسبت روز مادر

1392/5/2 19:33
نویسنده : شادی
260 بازدید
اشتراک گذاری

حرف اول

امروز روز مادر بود. اول از همه به مادر مهربون خودم این روز رو تبریک میگم که مادری به تمام معنا صبور، مهربان، فداکار است.  مادری را در حق آوینا هم تمام کرده و هر دوی ما مدیون مهربونی و دریای عشق وجودش هستیم. مادر مهربانم دوستت دارم و از صمیم قلبم برات آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم.

حرف دوم

امسال سال دومی است که خودم هم طعم شیرین مادری را حس میکنم. با این تفاوت که امسال این حس در من قوی تره. سال قبل آوینا تازه به دنیا آمده بود و دنیای مادری برایم تازه و کمی هم عجیب بود.

دختر عزیزم

خدای خوب و مهربانم را شاکرم که طعم مادر بودن و لذت داشتن دختر سالم و شیرینی مثل تو رو نصیبم کرده. از خدا می خواهم که بتونم جدا از مادر بودن دوست و همراه خوبی برای تمام لحظه های زندگیت باشم.

آرزوی من سلامتی توست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
12 اردیبهشت 92 2:29
مادر مهربون خدا حفظت کنه.




ممنون


دایی محسن
13 اردیبهشت 92 11:57
مادر مهربون و فدارکار! روزت مبارک


ممنون دایی محسن عزیز و دوست داشتنی