آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

سفر کرمانشاه- سوتی مامان شادی

1392/6/2 2:26
نویسنده : شادی
491 بازدید
اشتراک گذاری

سفر ما به کرمانشاه تقریبا سه شنبه شب قطعی شد و ما چهارشنبه بعد از صرف ناهار حرکت کردیم. خوش و خرم گازوندیم تا خرم آباد.

خرم آباد توقف کردیم تا هم پوشک آوینا رو عوض کنیم و هم شیر بهش بدیم.

من پوشک آوینا رو عوض کردم و شهرام رفت سراغ شیر. بعد یهو شهرام با حالت شوک زده گفت: شادی ، من گفتم بله شهرام. دوباره شهرام گفت: شادی. دوباره من گفتم بله شهرام. وقتی شهرام یک کم از شوک در آمد گفت: شادی شیشه شیرها؟؟؟؟!!!!تعجب

 

شیشه های شیر آوینا رو نبرده بودم. خلاصه اینکه ما یک ساعت و نیم توی خرم آباد گشتیم تا در نهایت شیشه شیر "ناک" پیدا کردیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تینا و رایان
3 شهریور 92 16:09
ای وااای خیلی بده که چیزی از وسایل بچه جا بمونه...حالا چرا حتما ناک؟ من 4 تا شیشه شیر واسه رایان دارم
بی بی نوا..وی..نابی ..چیکو..با همشون کار میکنم در سایزهای مختلفن برای مصارف مختلف


آخه این دخمل و باباش یک کم سوسولن. راستش به خاطر ضد نفخ بودن شیشه های ناک ما فقط مشتری ناک هستیم.
دایی محسن
3 شهریور 92 22:56
یاد قلعه رودخان و جا گذاشتن پوشک افتادم


آمنه
4 شهریور 92 22:15
قربون حواس جمع