آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

سفر کرمانشاه- عسل

1392/6/3 3:34
نویسنده : شادی
795 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا خیلی راحت وارد جو زندگی زهرا اینا شد و خیلی زود با محیط و آدمها انس گرفت و خوشبختانه توی مدت اقامتون خوشحال و راضی به نظر می رسید. البته کوچکتر از اونی بود که بتونه با عسل بازی کنه ولی اختلافاتشون با صبوری عسل، و ماچ و بغل کردن های وقت و بی وقت آوینا حل و فصل میشد.

ماهک دختر 4 ساله زهرا که عسل صداش میکنن، دختر فوق العاده و با استعدادیه. من خیلی از نقاشی هاش خوشم اومد و بهش قول دادم که توی وبلاگ آوینا بزارم.

 

سمت راست نقاشی معلمشه.

 

سمت چپ نقاشی معلمشه.

 

سمت راست نقاشی معلمشه.

 

بالایی نقاشی معلمشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز
3 شهریور 92 15:41
از دست تو مامانی
شیشه دخملی رو نبردی شیطون
انشاالله بهتون خوش بگذره
یه موقع برگشتین آقا شهرام با شوک نگه شادی(بله)شششااااادددییی(بله)
آووووووییییییینااااااااا
ا دیدی پیش ماهک جاش گذاشتیم


الناز جون. موقع برگشت تقریبا چند بار چک کردم که شیشه رو برداشته باشم حتما.
مامان تینا و رایان
3 شهریور 92 16:06
به نظرم نقاشی آخری رو عسل جون بهتر کشیده خیلی خوب کشیده هر چند که مخالف الگو دادن برای نقاشی به بچه های این سنی هستم
خوبه که بچه ها گاهی هم بازی بزرگتر از خودشون داشته باشن


البته شادی جون اگه بقیه ها نقاشی هاشو ببینی متوجه میشی که عسل فقط کپی نمیکنه و برای نقاشی هاش برنامه هم داره. مثلا برای نقاشی مادر بزرگ استکان هم کشیده بود اونم به تعدا د زیاد و برام توضیح داد که مادر بزرگ یک عالمه مهمون داشته.
دایی محسن
3 شهریور 92 22:58
ماشالا به عسل خانم گل که اینهمه نقاشی های خوشگل کشیده


بله. تازه این فقط چند تا از یک دفتربود.
آمنه
4 شهریور 92 22:11
ای جونم


شازده امیر و رها بانو
6 شهریور 92 18:37
سلام شادی جان همیشه به سفر عزیزم چقدر پست جدید که من هنوز نخوندم
وای این عسل خانوم چقدر قشنگ نقاشی میکشه آفرین


خوب دیر به دیر میایی پیشمون دیگه.
مامان آرتین
9 شهریور 92 8:05
واقعاً عسل خانم استعداد داره آفرین به این ناز دختر با این نقاشی هاش


بله خیلی زیاد.
علی
12 شهریور 92 18:07
سلام وب نازی داری دوست داری از شکلکها استفاده کنید بدو بیا واسه تبادل لینک منتظرم اه
زهرا
8 آبان 93 8:27
ممنون خاله شادی جونم بخاطر مهربونیت و برای اینکه نقاشی هام رو اینجا گذاشتی.مرسی
شادی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. من خیلی دوستت دارم.