آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

برنامه روزهای گرم تابستان

1392/5/17 1:57
نویسنده : شادی
455 بازدید
اشتراک گذاری

آب بازی در استخر بادی در تراس، یکی از برنامه های ثابت من و آوینا است که تقریبا چند روز در هفته انجامش میدیم.(ان شاالله که مدیر ساختمون آدرس وبلاگ آوینا رو نداره و اینجا رو نمی خونه و از آب ریخت و پاش بازی ما هم خبر نداره).

 

 

 

البته من همیشه از دور فقط شلپ و شلوپ آوینا رو می بینم. ولی امروز داشتم فکر می کردم حتما حکمتی بوده که ما اینقدر استخر آوینا رو بزرگ گرفتیم و حتما خدای بزرگ و مهربون می خواسته منم بتونم برم توش. از خود راضی

و نتیجه اینکه از دفعه بعد من هم توی استخر خواهم بود.نیشخند

 

اینم یک خواب لذت بخش بعد از آب بازی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

maman tinaryan
19 مرداد 92 17:06
Ey joonam che khub..khanum az aftab lezat bebarid
شازده امیر و رها بانو
21 مرداد 92 1:19
جانممممممممم چقدرم راحت و بی دغدغه اب بازی میکنه نانازم عزیزم بعد از اون اب بازی که کردی واقعا این خواب میچسبه خوب بخوابی
مامان سهند و سپهر
23 مرداد 92 11:04
من هم ميرم توي استخرشون. خيلي فاز ميده
خوبه اين بچه ها هستند كه به بهونه اونها به كودك درون خودمونم يه حالي بديم


متین مامی ایلیا
23 مرداد 92 22:10
خوش به حالتون ما که بالکن نداریم به بهانه بچمون بپریم تو استخر


خوب ما جای شما رو خالی می کنیم.
آمنه
23 مرداد 92 23:15
مگه خودت تا حالا باهاش شنا نکردی؟


نه دیگه روم نمیشد.
مانلی
25 مرداد 92 17:00
چقدر عالی چون اب بازی برای اشتها خواب و ارامش بچه ها عالیه من عاشق قیافه بچه ها تو حموم و استخرم


آره مانلی جون. خیلی بامزه میشن.
الناز مامان طاها
24 آبان 92 22:14