آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگی من

پارک بادی

1392/5/6 0:20
نویسنده : شادی
2,369 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آوینا رو بردیم اینجا


 

 

 

 خیلی از دست مسئولینش دلخورم. هیچ جور هم آروم نمیشم. آخه حناق می گرفتن؟؟؟ می مردن یک گوشه هم برای مامان ها از این ها درست می کردند؟؟؟؟!!!!!

فکرشو بکنید، مامان ها به جای اینکه روی صندلی ها بشینن و بچه ها رو نگاه کنند و به فکر فرو بروند (اینکه غذا چی بپزم، لباس ها رو کی اتو کنم، کی خرید انجام بدم، جواب فلان حرف خواهر شوهرمو چی بدم، ....)، یک گوشه روی ترامپولین بپر بپر می کردن یا جیغ و ویغ کنان از سر سره ها می آمدن پائین. 

بعد هم که سانس بازی تموم میشد، خوش و خرم با نی نی ها می رفتن خونه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه مامان وانیا
7 مرداد 92 1:19
لطفا به وبلاگ من سربزنید و اگه از نینی شکموی من خوشتون اومد بهش رای بدین کد 795 و به 20008080200 اس ام اس کنید
متین مامی ایلیا
7 مرداد 92 2:28
هیشکی مامانارو درک نمیکنه

ادرس این پارک بادی کجاست؟ تهرانه؟ ما شمال شرقیم


آره بابا. خیلی گناه داریم.
پارک پلیس رو بلدی
آمنه
7 مرداد 92 2:46
نگو از خوشی غش نکرده که باورم نمیشه!!!!!
شیرجه رو!!!!

این قضیه حناق و مسئولین رو منم هستم!


بعد که اومدیم تو ماشین غش کرد ولی نمی دونم از خوشی بود یا خستگی
مامان آرینا موفرفری
7 مرداد 92 2:54
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
شازده امیر و رها بانو
7 مرداد 92 3:31
آییییییی گفتی شادی جان کردی کبابم انگا ما مامانا دل نداریمممممممم ای جانم دختری چه حالیم میکنهههههه عزیزممممم شکر با اون خندههات خوردنی میشیییی

چه میشه کرد مریم جان.
ممنون بابت لطفت نسبت به من و دخترم
مامان تینا و رایان
7 مرداد 92 9:46
این جواب حرف خواهرشوهرو چی بدم رو پایه ام اساسی


امان امان امان
مامان آرتین
8 مرداد 92 17:07
عاشقتم


وای ممنون