آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی و بازی

1396/9/13 21:25
نویسنده : شادی
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم.

حدود 2 ماهه که اینجا نیومده بودم. به دلایل مختلفی که از حوصله اینجا خارجه. و توی این مدت شرمنده همه دوستانی شدم که دائما سراغ می گرفتند و من نتونستم جوابگوی محبتشون باشم.

با شروع پیش دبستانی آوینا بیشتر  کارهامون در راستای انجام تکالیف آویناست. متاسفانه توی این مدت نتونستم از کاردستی هامون عکس بگیرم.

 

این تخمه های آفتابگردان مربوط به پروژه سبزه عید پارسال بود. مونده بودم چکارشون کنم. تا اینکه به ذهنم رسید رنگشون کنیم. بعد از رنگ کردن تا چند وقت روی میز بود و آوینا باهاشون شکل های مختلفی درست میکرد.

 

درخت پاییزی - همه کارها توسط آوینا انجام شد. اون خطهای منحنی هم باد پاییزی هستن.

 

کاردستی اعضا خانواده

 

نقاشی های زیر مربوط به کارهای کلاسی آوینا هستن.

 

این نقاشی خیلی برام عزیزه. 

یک روز اینو لای دفترش دیدم و ازش پرسیدم چرا این نقاشی همیشه لای دفترته. 

آوینا گفت: مامان این نقاشی توئه.... اینو همیشه توی دفترم نگه میدارم و هر وقت دلم برات تنگ میشه نگاهش میکنم.محبت

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرخنده
22 آذر 96 7:59
سلام شادی جون خوبی دقیقا منم خیلی وقته که وب ملیسا را به روز نکردم چون واقعا با مدرسه رفتن ملیسا خیلی کم زمان برام میمونه چه نقاشیهای خوشگلی آفرین به آوینا باهوش ای جانم عکس مامانش را کشیده که دلش تنگ میشه نگاه کنه