آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد "گاوی"

1395/5/25 13:43
نویسنده : شادی
798 بازدید
اشتراک گذاری

از 14 تا 30 مرداد ، مهد کودک آوینا تعطیله و ما هم این وسط چند روزی اومدیم تهران تا هم یک کم از گرما فرار کرده باشیم و آوینا بتونه کمی بازی کنه و منم به کارهای پایان نامه ام برسم.

یک روز صبح ، آوینا به همه اعلام کرده که  امروز تولد "گاوی " هست و امشب همه دعوتن توی اتاقمون. بعد هم در حالیکه من خونه نبودم و مامانم هم توی آشپزخونه مشغول کارهای آشپزی بوده، تمام اتاق رو مرتب کرده و یک میز عسلی کشون کشون برده تو اتاق و رویش رومیزی انداخته و تمام اسباب بازی هاشو مرتب کرده.

بعد هم رفته توی آشپزخونه و به مامان جونی گفته بیا کیک درست کنیم. و خلاصه سفارش چند جور غذا داده و این صحبت ها.خندونکزیبا

عصر که من برگشتم، وقتی شدت ذوق و شوق و جدی بودن قضیه رو فهمیدم سریع یک کیک شکلاتی ساده درست کردم و خلاصه شب مهمونی برگزار شد.

 

آوینا دست های گاوی رو گرفت و کیک بریدن 

 

در پایان هم مراسم بزن و بکوب و این داستانا!خندونک 

 

 

پ.ن: گاوی عروسکیه است که آوینا از یکی از وسیله های شهربازی جایزه برده و طی چند هفته به جایگاهی رسیده که براش تولد گرفته میشه.سکوت

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان فرخنده
26 مرداد 95 8:04
تولد گاوي جون مبارك باشه قربونش بشم چه ذوقي هم ميكنه باوركن بيشتر خودش تولد ميخواسته نه گاوي قربون خنده هات اميدوارم هميشه لبت خندون باشه خوشگل ناز
شادی
پاسخ
ممنونم فریده جان. بله فکر میکنم همه اینا برای خودش بود
فریده
26 مرداد 95 9:15
خوش به حال گاوی که صاحب خوبی مثل آوینا جون داره . خنده های آوینا جون می ارزه به تمام دنیا .
شادی
پاسخ
ممنونم گلم
عمه فروغ
27 مرداد 95 16:35
سلام شادی جان ای جاااانم به این دخترک مهربونخوش به حال گاوی که یه همچنین صاحبی داره همیشه خوش باشی آوینا جون
شادی
پاسخ
مرسی فروغ جانم
بهار مامانی شایلین عسلی
14 شهریور 95 9:19
سلام شادی جون مهربونم . خوبی عزیزم . آوینای قشنگم خوبه ؟ خیلی دلم براتون تنگ شده . انشااله که هر کجا هستید شاد و خوش و سلامت باشید و ایام بکامتون . شرمنده عزیزم این چند مدت شیراز بودیم و ببخشید که دیر به دیر بهتوون سر میزنیم دوستون دارم و همیشه به فکرتون هستم
شادی
پاسخ
سلام مهربون. ایشالا هر جا هستین خوب و خوش باشید. شایلین گلم روببوس. ممنون که به یادمون هستی و به ما سر میزنی