آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی-بازی

1395/6/3 9:34
نویسنده : شادی
851 بازدید
اشتراک گذاری

رنگینه جادویی

اینا رو از نمایشگاه اسباب بازی خریدم. از ذرت درست شده و به گفته فروشنده کاملا طبیعی است. قطعاتش با آب به هم میچسبه و میشه برش زد و در حدی نرم هست که میشه بهش شکل داد.

اما در مجموع کار کردن باهاش خیلی لذت بخش نبود و در واقع اونجوری که فروشنده تبلیغ میکرد ما ازش راضی نبودیم.قهر

 

ماسه رنگی

" هنر ماسه " مجموعه ای از 3 تا تصویر به همراه 24 رنگ ماسه است و بچه ها میتونن بر اساس الگو و یا با خلاقیت خودشون ماسه ها رو بچسبونن. تصویر ها خودشون برچسبی هستن و نیازی به استفاده چسب به صورت جداگانه نیست. آوینا از درست کردنش خیلی لذت برد و کلی هم باهاشون سرگرم بود. قراره در مراحل بعدی براشون قاب درست کنیم.

 

 

آموزش اعداد

روی لیوان های مسافرتی عدد چسبوندم و با درب بطری شیر و نوشابه چند تا بازی ترتیب دادیم. 

 

 

مسابقه ماست خوری

این مسابقه برای بچه ها خیلی جالب و خنده داره و حسابی میتونه سرحالشون بیاره.

 

شیرینی پاپاتیا

مدتی بود که آوینا میگفت مامان شیرینی درست کنیم تا من ببرم مهد کودک. ولی وقتی شیرینی ها آماده شد نظرش کلا عوض شد و گفت نمیبرمشون. سکوت و در نهایت با کش و قوس و هی میبرم... نمیبرم، در نهایت شیرینی ها رو برد مهد کودک . البته با این قول که دوباره ازشون درست کنم.

 

 

 

اینم عکسی که مهد کودک توی اینستاگرام گذاشته . خداییش تعارف کردنش اصلا با میل نیست. من یه اینطور چیزایی تو نگاهش میبینم. شما چی؟خندونک

 

 

پ.ن:البته این اخلاقش تا حدی به باباش رفته. دقیقا شهرام هم در مورد بذل و بخشش کردن هر نوع آشی که من درست میکنم یه همچین قیافه ای به خودش میگیره.قه قهه

دیشب  هم در مقام دفاع و توجیه از دخترش گفت: تقصیر توئه دیگه ... اگه بیشتر از این چیزا ( منظورش آش بود) درست کنی ما اینقدر حریص نمیشیم.سکوت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرخنده
3 شهریور 95 13:00
مسابقه ماست خوري يادش بخير خيلي خيلي باحاله شيريني پاپاتيا چه خوشگله وقت كردي طرزتهيه اش را بذار قربون دختر كاملا مشخصه داره نگاه ميكنه كه كسي بيشتر ازيكي برنداره قربون آوينا جون كه به باباش رفته خوب شادي جون هرروز بهشون آش و شيريني بده بخورند بوس براي آوينا ناز ومامان شادي هنرمند
شادی
پاسخ
آره. منم شرکت کردم خیلی باحال بود. چشم حتما دستورشو میزارم