آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی

1394/7/27 9:50
نویسنده : شادی
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

ماهیگیری

با فوم های رنگی ماهی درست کردم (دوتا از ماهی ها رو آوینا برش زد) و یک گیره فلزی بهشون وصل کردم. سر قلاب ماهیگیری هم یک آهنربا گذاشتم. یک دونه از تشک های مبل هم وسط خونه گذاشتیم و مثلا وسط آبها بودیم. آوینا ماهی گرفت و بعد هم همونجا کبابش کردیم و خوردیم.

 

یک بازی که جدیدا انجام میدیم، بازی کامل کردن شکل بر اساس تخیل آوینا هست.

مثلا من یک خط یا منحنی میکشم و از آوینا میخوام کاملش کنه. خیلی هیجان انگیز و جالبه. و خیلی به تخیل و تصورات بچه ها کمک میکنه!

من یک بیضی رسم کردم و آوینا کاملش کرد.

آوینا گفت این یه تخم مرغ هست که ازش کروکودایل بیرون میاد و باید به سمت فلش حرکت کنه.

 

 

من سه تا نیم دایره پشت هم رسم کردم و آوینا بقیه شو کشید و گفت این یک بالش هست که من روش جامپینگ کردم.

 

من یه خط منحنی کشیدم و آوینا بعد از کامل کردنش گفت این استرابری هست.

 

 

من خط شکسته کشیدم و آوینا بعد از کامل کردنش گفت این یه روباهه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آویسا
27 مهر 94 10:04
خیلی جالب بود آفرین به این مادر و دختر فعال و خلاق
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان فرخنده
27 مهر 94 20:19
چه بازی خوبی کلی هیجان انگیزه مرسی مامان شادی خلاق که کلی مطالب آموزنده به ما یاد میدیبازی ماهیگیری هم عالی بود آفرین به آوینا ناز و مامان شادی اکتیو
شادی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.
مرجان
28 مهر 94 10:30
افرین شادی جان چه ایده ی خوبی...عزیزم چه ماهیگیر کوچولوی نانازی.. تابستون بود که لیانا هم با هرچیزی ادای ماهیگیری در میورد و میگفت دارم ماهی میگیرم تمام اسباب بازی فروشیهارو گشتیم که قلاب و ماهی های اسباب بازی براش بگیریم ولی همه بی کیفیت و بدرد نخور بودن و کم کم لیانا هم فراموش کرد..امروز حتما منم با اجازه شما برلی لیانا درست میکنم البته با پارچه نمدی ..مالکیت معنوی کار شما حفظ میشه شادی جووون
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم. خواهش میکنم عزیزم.منم اینا رو اینجا میزارم تا بقیه استفاده کنن.