آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

ماهنامه نبات کوچولو

1394/6/14 15:23
نویسنده : شادی
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش یکی از دوستان خواسته بود راجع به مجله نبات کوچولو و محتواش یک پست بزارم.

اول از همه بگم، این پست تبلیغی و حتی توصیه ای هم نیست!!! فقط و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و هر مادری باید بر اساس علاقه و روحیات فرزندش تصمیم بگیره!

این ماهنامه ویژه کودکان 3-6 سال است و ما از 2/5 سالگی آوینا اونو دنبال می کنیم.

بخش مربوط به شعر و قصه 

بعضی از بخش ها روی واقعیت افزوده لینک هستن و میشه با استفاده از موبایل، صدای گوینده را برای بچه ها پخش کرد. آوینا وقتی کوچتر بود به این بخش بیشتر علاقه داشت و گاهی شعرهاشو حفظ میکرد.

 

بخش مربوط به آشنایی با حیوانات

هر ماه یک حیوان جدید معرفی میکنه و راجع به محل زندگی و غذا و...اطلاعات مختصری میده. با استفاده از نرم افزار واقعیت افزوده می تونید فیلم کوتاهی مربوط به حیوان رو هم به بچه ها نشون بدید. این بخش هم یکی از نقاط قوت مجله است.

بخش مربوط به پیدا کردن شباهت و تفاوت ها و همچنین رسم شکل و ... اینم از بخش های مورد علاقه دخترمه!

بخش مربوط به مطالب علمی و آموزش چند کلمه انگلیسی و ...

یک کم برای درک آوینا به نظرم زوده ولی بعضی وقت ها هم خیلی علاقه نشون میده .

 

همراه مجله تعدادی بر چسب هم هست که بچه ها باید در جاهای مشخصی اونا رو بچسبونن و قطعا همه بچه ها دوستش دارن.

من سعی کردم مختصر توضیح بدم . مجله حدود 45 صفحه است. 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان فرخنده
14 شهریور 94 15:47
سلام شادي جون تاديدم نوشتي نبات كوچولو فكر كردم ني ني توراهي داري سريع باز كردم ديدم مجله نبات هستش از دست تو فكر ميكنم مجله خوبي باشه بايد برم تو خط خريد ماهنامه ممنون دوست خوبم كه گذاشتي عنوانش را بنويس ماهنامه نبات كوچولو كه امثال من بيراهه فكر نكنند
شادی
پاسخ
ای فرخنده شیطون بلا آره این پست خیلی هول هولکی شد و در شرایطی نوشتم که اصلا وقت نداشتم فقط چون به دوستمون قول داده بودم این کارو کردم. حالا امیدوارم براتون مفید باشه.
مامان راحله
14 شهریور 94 17:52
ممنون از اطلاع رسانیت
شادی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.
آویسا
17 شهریور 94 10:17
مرسی شادی جون عالی بود
شادی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.
مریم
17 شهریور 94 17:00
ممنون. عاللللللللللی بود.
شادی
پاسخ
خواهش میکنم
مرجان
18 شهریور 94 10:38
اتفاقا از طریق یه دوست عزیز با این مجله آشنا شدم ولی چون برای بچه های سه سال به بالاس فعلا عضو نشدیم..احتمالا از یکی دو ماهه دیگه ما هم مشترک این ماهنامه خوب میشیم
شادی
پاسخ
خیلی هم عالیه!
مامان زهره
6 مهر 94 21:27
ممنون عزیزم خیلی لطف کردید و زحمت کشیدید
شادی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.. امیدورام مفید باشه