آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

بولینگ

1394/4/12 20:27
نویسنده : شادی
669 بازدید
اشتراک گذاری

بدون تردید بازی یکی از فعالیت های اساسی کودکان است. کودکان از طریق بازی دنیایشان را میسازند و نسبت به آن آگاهی و تجربه کسب می کنند. بازی به کودکان فرصت می دهد تا افکار و احساساتشان را بیان کنند، رفتار خود را کنترل کرده و در عین حال زمینه ای فراهم سازد تا جدیت، تصمیم گیری، حل مساله و ابتکار در کودک افزایش یابد.

بازی اساس رشد و پیشرفت در یادگیری است.

برای همین تصمیم گرفتم بخش جداگانه ای به نام "زنگ بازی" تو وبلاگ قرار بدم.

بولینگ سرشار از هیجان، تحرک و خنده است. در عین حال قدرت تمرکز و هماهنگی ذهن و دست ها رو بالا میبره.

 

پ.ن: من این بولینگ رو  چون قبلا به  آوینا قول داده بودم از فروشگاه گلدونه خریدم. ولی به نظرم با بطری های شیر هم میشه درست کرد. روشو  برچسب های بامزه بچسبونید و به راحتی بولینگ درست کنید. 

پ.ن 2: عکس ها یک کم تاره. چون جدیدا آوینا اجازه نمیده ازش عکس بگیرم.

پسندها (3)

نظرات (6)

آویسا
13 تیر 94 0:07
خیلی هم عالی
شادی
پاسخ
مامان مهلا
13 تیر 94 1:23
ایده درست کردن با بطری شیر عالی بود حتما براش درست میکنم به کمک خودش خودش عاشق رنگ آمیزی با گواش ه
شادی
پاسخ
خوشحالم که مفید بوده. امیدوارم درست کنید و لذت ببرین
مریم
13 تیر 94 3:36
ما هم استقبال می کنیم
شادی
پاسخ
مامان آوا
13 تیر 94 11:48
مبارک باشه آوینا جونی
شادی
پاسخ
ممنون خاله
زری
14 تیر 94 1:21
چه خوب،عالیه من ونازنین،باحلقه هوش وتوپ اینکاروانجام میدیم، ایده ی بطری شیرعالبه،ممنون بوس برای آویناجون
شادی
پاسخ
چه قدر خوب. اگه همه دوستان ایده هاشون رو به اشتراک بزارن کلی ایده هست برای بازی با بچه ها
مامان مرضیه
15 تیر 94 20:28
خیلی هم عاااالی
شادی
پاسخ