آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار زندگی من

نظرات (6)

شازده امیر و رها بانو
5 خرداد 92 22:10
سلام عزیزم امیدوارم سایه همسر شما هم بالا سرتون باشه و عرسی و فارغ التحصیلی دختر نازت رو با هم جشن بگیرین در ضمن من با همین ادرسی که دادین 3 بار لینکتون کردم ولی نمیدونم چرا صفحه اتون باز نمیشه میتونید کمکم کنید؟ممنون میشم


گلم من نمی دونم مشکل کجاست.
avina1391.niniweblog.com
مامانی طهورا
6 خرداد 92 1:13
ماششششششششاله
خدا حفظش کنه عزیزم


مرسی مامانی طهورا جان.
شهرام
6 خرداد 92 2:07
تو وبلاگش دیدم لینکو درست کپی نکرده دوبار http پشت سرهم زده
نورا
6 خرداد 92 13:09
سلام بر آوینای خوشگل و شیطون(خدا حفظش کنه)
چه اسم نازی داری آوینا خانم


ممنون نورا جان.
مامان آنی
6 خرداد 92 15:27
وای چه دخمل خوش تیپی
چشم نخوری ایشاله


بوس برای شما.
lمامان طاها
8 خرداد 92 1:41
ماشالللللللله چه دختر با نمکی
خدا حفظش کنه
هفت حوض میدون صدم هم داره؟
با اجازت دخر خانمت رو لینکش میکنم ، یه جورایی حس بچه محلی بهم دست داد بخاطر همینم بیشتر دوستش دارم


ممنون گلم. بالای میدون هفت حوض تقاطع آیت و فرجام. یک میدونی هست به نام میدون صدم. مرسی که به ما سر زدی بچه محل.