آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

روز اسباب بازی

1393/9/15 11:45
نویسنده : شادی
804 بازدید
اشتراک گذاری

مهد کودک به بچه ها اجازه داده که روزهای چهارشنبه هر اسباب بازی که دوست دارن به مهد ببرن (غیر از چیزهای خطرناک و تفنگ و شمشیر)

سلیقه و نگاه آوینا در انتخاب اسباب بازی یک بار دیگه به من یادآوری کرد که دنیا و نگاه بچه ها چقدررررر متفاوته!!!!

بیشترین چیزهایی که تا حالا دوست داشته با خودش ببره اینا بودن ( شال گردن، ماشین محبوبش، لوسی "عروسک مورد علاقه اش، کتاب مورد علاقه اش "فرانکلین") 

 

هفته گذشته هم دوست داشت پلنگ عظیم الجثه رو با خودش ببره.چشمک

 

من به این قضیه خیلی علاقه مند هستم چون می تونم در مورد مفهوم قانون و مقررات با آوینا صحبت کنم. 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان محمد ماهان کوچولو
15 آذر 93 13:42
سلام مطالب وبلاگ تون عالیه من خیلی وقته وبلاگ شما رو دنبال میکنم من همشهری شما هستم می تونم بپرسم اوینا خانم رو کدوم مهد ثبت نام کردید؟؟؟؟؟پیشاپیش از پاسخ شما ممنونم
شادی
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از لطفت. آوینا مهد کودک طراوت میره. خیابان 22 شهرک دانشگاه
مامان مبینا
14 دی 93 22:12
چه جالب مهد مبیناهم روزهای چهارشنبه روز اسباب بازی هاشون هست
شادی
پاسخ
جدی؟ چه جالب