آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

هفته کتابخوانی

1393/8/25 9:29
نویسنده : شادی
687 بازدید
اشتراک گذاری

24 آبان روز کتاب و آغاز هفته کتابخوانی است. مهد کودک آوینا قراره یک کتابخونه برای بچه ها درست کنه و روزهای یکشنبه بچه ها می تونن دو تا کتاب به امانت بگیرن.

اینم از اون حرکت هاییه که عاشقشم. 

به همین مناسبت منم میخوام یکی از سری کتاب های مورد علاقه آوینا رو اینجا معرفی کنم. به امید بالا بردن سرانه مطالعه و کتابخون شدن بچه های گلمون.

 

مجموعه کتاب های فرانکلین ، یک سری 24 جلدی با نامهای مختلف است. محبوب ترین کتاب آوینا (پِلانکین) که روزی چند بار باید بخونیمشون. 

نویسنده: پالت بورزوا

تصویرگر: برندا کلارک

مترجم: شهره هاشمی

انتشارات پیک دبیران

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان کبری و دخترعمو مهشاد
25 آبان 93 10:09
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سربزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید و به ماهم خبر بدید که شما رو لینک کنیم.
شادی
پاسخ
ممنونم
آویسا
25 آبان 93 10:13
شادی
پاسخ
زهرا
25 آبان 93 23:29
خیلی خوبه که بچه عادت کنه به کتاب خوندن....موفق باشید
شادی
پاسخ
نفس
28 آبان 93 10:19
سلام دو ساعت وقت گذاشتم واسه وبلاگتون لذت بردم از مادر بودنتون شاد باشید
شادی
پاسخ
مرسی عزیزم. خوشحالم که از وبلاگم استفاده کردین.
نفس
28 آبان 93 10:20
یادم رفت بگم دوست دارم وقتی مادر شدم از تجربیات قشنگتون استفاده کنم
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم. حتما در خدمتتون خواهم بود.
زینب (مادر آرتین)
2 آذر 93 19:20
آرتينم عاشق فرانكلينه و كلي با كتاباش زندگي ميكنه واقعا كتاب خوبيه منم از خوندنش سير نميشم.كلي كار ميشه كرد با كاباش و خوشحالم آيناي گلم فرانكلين و دوست داره
شادی
پاسخ
واقعا فرانکلین کتاب بی نظیریه. ما که سیر نمیشیم از خوندنش.
زینب (مادر آرتین)
2 آذر 93 19:22
ببخش تو تايپ اشتباه نوشتمآويناي عزيز و گل
شادی
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم.