آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

خبر خوب

1393/6/7 19:08
نویسنده : شادی
564 بازدید
اشتراک گذاری

جشنبه زودی در این مکان خبرهای خوب اعلام می شود.جشن

 

و اما خبر خوب

خیلی خوشحالم از اینکه زحمات چند ماهه ام به ثمر رسید و در مقطع کارشناسی ارشد توی یک دانشگاه خوب و معتبر پذیرفته شدم. با افتخار این نتیجه رو مدیون زحمات همسر و یار مهربونم، پدر و مادر عزیزم، برادر گلم و آوینای صبورم هستم. امیدوارم بتونم این دوران رو هم با موفقیت طی کنم.

خیلی از این نتیجه و اتفاق خوشحالم و دوست داشتم این خوشحالی رو با خواننده های وبلاگم و دوستان مجازی ام تقسیم کنم. 

در عین حال خیلی هم نگرانم و دغدغه دارم که بتونم مادر خوبی هم باقی بمونم. خیلی برام دعا کنید. خیلی دوستتون دارم.  

 

 

پسندها (5)

نظرات (25)

مامانِ بهار
7 شهریور 93 21:59
شادی
پاسخ
لیلا مامان پرنیان
8 شهریور 93 0:06
مجددا تبریک
شادی
پاسخ
ممنونم
مامان بهار
8 شهریور 93 7:25
شادی جون خفه شدم از فضولی...زودی بیا خبرو بده راحتمون کن
شادی
پاسخ
مامان شازده پاشا
8 شهریور 93 9:44
مامنتظرخبرخووووب هستیییییییییییم
شادی
پاسخ
آویسا
8 شهریور 93 10:37
حدسم درست بووووووووووووود؟
شادی
پاسخ
مامانِ بهار
8 شهریور 93 14:45
منم یه حدسایی زدم
شادی
پاسخ
زهرا مامان شایان
8 شهریور 93 22:26
ما منتظریم
شادی
پاسخ
مامان شازده پاشا
9 شهریور 93 0:57
وااااااااااااای آفرین شادی جون ماشالاانشالاقبولی توی مقطع دکترا عزیزم اگه
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم.
مامان مریم
9 شهریور 93 2:16
سلام شادی جان مبارک باشه به سلامتی انشاالله موفقیتتون تو مراحل بالاتر حتما میتونین از پس مادر خوب بودن هم بربیایبن مثل همیشه
شادی
پاسخ
ممنونم مریم جانم.
زهرا
9 شهریور 93 8:21
خیلی خیلی برات خوشحال شدم و از ته دل برات دعا میکنم که انشاالا بتونی به راحتی دوران دوساله ارشدت رو تموم کنی و به اون چیزی که میخوای برسی.نگران آوینا هم نباش بچه ها راحت تر از بزرگترها تغییرات رو میپذیرن.
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم.
مامان بهار
9 شهریور 93 9:28
تبریک شادی جونم ...انشالا همیشه تو وبت خبرای خوب بدی .....خداییش از ترفند جالبی برای فعال کردن این حس محترم کتجکاویمون استفاده کردی
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم. ما اینیم دیگه.
مامان پارسا و حلما جونی
9 شهریور 93 9:37
مبارکه عزیزم ایشالله همیشه موفق باشی و پله های ترقی رو پشت سر هم طی کنی من که مطمـئن بودم موفق میشی ایشالله که خدا کمکت میکنه آوینا جونم که عادت داره به درس خوندنت عزیزم فکر نمیکنم مشکلی براش پیش بیادتا حالا که خیلی کمکت کرده ایشالله از این به بعدم همراهیت میکنه
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. مرسی که با وجود گرفتاری های نوگل تازه ات بازم به من سر میزنی. خیلی خوشحالم میکنی دوست جونم.
آویسا
9 شهریور 93 12:57
مبااااااااااااااااارکه مبارکه خاله شادی مهربون.ان شاا... خبر قبولی تو مقطع دکتر رو بشنویم
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. با دعای خوب دوستان گلم.
پرنسس دل شکسته
9 شهریور 93 13:00
سلام عزیزم من یکی از خواننده های همیشگی وبت هستم ولی خاموش الان دیگه لازم بود کامنت بذارمو بهت تبریک بگم ایشالله که موفق باشی و هی بری بالاتر ارشد هم که به اندازه ی کارشناسی وقت گیر نیست به جز قسمت دفاع و دو روز در هفتس با یه برنامه ریزی ساده و تقسیم ساعت هم به آوینای عزیز برسی هم به درسات مثلا میتونی درساتو موقع خواب آوینا بخوونی که تو بیداریش باهاش باشیو فک نکنه دیگه بهش توجه نمیکنی در کل خیلی کار سختی نیست مجددا تبریک فراوووووووون
شادی
پاسخ
ممنون دوست خوبم. خوشحالم کردی. راستش چون این دومین ارشدم هست تا حد زیادی با این دوره آشنا هستم.ایشالا همون طور که میگی بتونم برنامه ریزی خوبی داشته باشم.
مامانِ بهار
9 شهریور 93 13:28
مبارکههههههههههه دوستممممممممممممممممممممم ان شالله همیشه و همه جا موفق باشی
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم.
✿مامان شقایق✿
9 شهریور 93 21:56
تبــــــــــــــــــــــــریک عزیزم ایشالا بسلامتی موفق باشی خانمی شادی جون باورت نمیشه تمام دیروز داشتم به خبر شما فکر میکردم نتم نداشتم نمیدونستم از کنجکاوی چکار کنم آوینا جون و غرق بوسه کنید
شادی
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
الناز مامان طاها
9 شهریور 93 23:47
سلام،هرروز بهتون سر میزنم،چند وقته سردردهای عجیب گرفتم یکی میگه عصبیه یکی میگه میگرن و....اما دلم نیومد این موفقیت و بهت تبریک نگم،گل کاشتی خانمی،انشالله تو تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی،من همیشه کنارتونم کامنت نذاشتم چون حالم خوب نبود
شادی
پاسخ
سلام عزیزم. خدا بد نده. منم هر چند وقت به وبلاگت سر میزنم ولی فکر کنم رمزتو عوض کردی چون نمی تونم وارد بشم و پیام بزارم.ایشالا زودتر خوب بشی . ممنون که به یادم هستی.
زهرا مامان شایان
10 شهریور 93 11:22
مبارکهههههههه....افرین
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان زری
10 شهریور 93 11:49
چه خوب انشالله که باموفقیت این مرحله رو تموم کنید من عاشق ادامه تحصیلم اما بااین دوتا وروجک امکانش برام نیست تا انشالله بزرگتر بشن اما از ته دل برای موفقیتتون دعا می کنم
شادی
پاسخ
خیلی ممونم عزیزم. ایشالا فسقلی ها که بزرگتر شدن شما هم بتونی تحصیلاتت رو ادامه بدی. ممنون از دعای خوب و انرژی خوبت.
فرزانه
12 شهریور 93 1:55
ایول شادی جونم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم مطمعنم خیلی راحت این دوران رو هم پشت سر میزاری
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. با دعای خیر دوستان گلم.
مامان لیانا
12 شهریور 93 15:31
سلام شادی جون تبریک میگم انشالا خبر قبولی دکترا بدی..حتما از پسش برمیایی مثل همیشه..خوبیش اینه که آوینا جون هم تا حدی از آب و گل در اومده
مامان لیانا
12 شهریور 93 23:26
شادی جان موفقیتو بهتون تبیک میگم انشالا یه روز خبر قبولی دکترا بنویسی..خیالت راحت مطمنا به خوبی از پسش بر میایی و همچنین آوینا خانوم از آب و گل در اومده
مامان فرخنده
13 شهریور 93 10:44
شادی جون بهت تبریک میگم مطمئن باش مثل همیشه مامان مهربون و هنرمند آوینا جون میمونی والبته آوینا هم به داشتن همچین مادر باسوادی افتخار میکنه شک نکن عزیززززززززم
مانلی
13 شهریور 93 16:17
خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه خوش خبر باشی و به امید موفقیتهای روز افزون
مامان آوا
23 شهریور 93 12:35
آخه به سلامتی مبارک باشه عزیزم انشااله موفق باشی