آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی

1393/5/15 13:41
نویسنده : شادی
2,257 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که پست های مربوط به کاردستی مون داشت زیاد میشد، تصمیم گرفتم کاردستی های کل هفته رو در یک پست بزارم.

 

کاردستی ماشین

 

کاردستی لاک پشت

آوینا خیلی خیلی از این لاک پشت خوشش میاد و تقریبا هر روز کلی کاغذ خورد میکنه به عنوان غذا جلوش میزاره.

 

اولین باری که آوینا تخم مرغ رنگ کرد.

آوینا معمولا زرده تخم مرغ آب پز رو دوست نداشت ولی همه ی این تخم مرغ رو تا آخر خورد.زیبا

 

تاج

به سفارش آوینا خانم. 

 

کاردستی دستبند

پسندها (3)

نظرات (7)

آویسا
15 مرداد 93 14:15
وای چقدر عالی کلی لذت بردیم و استقبال کردیم.من از وقتی زنگ کاردستی شمارو دیدم کلی لوله دستمال کنار گذاشتم که سر فرصت برای آویسا کاردستی درست کنم.همش عالی بود مخصوصا ماشینا
شادی
پاسخ
خیلی خوشحالم که تونستیم الهام بخش باشیم. خوش بگذره با آویسا گلی]
مامانِ بهار
15 مرداد 93 16:13
شادی
پاسخ
خاله زهرا
16 مرداد 93 9:37
شادی جون من اگه یه مامان مث تو داشتم که اینطوری وقت برام میذاشت تا الان فرار مغزها شده بودم.خوش بحالت آوینا خانم .دستتون درد نکنه مامان شادی
شادی
پاسخ
مامان لیانا
18 مرداد 93 1:40
مثل همیشه زیبا و هنرمندانه
شادی
پاسخ
مامان بهار
18 مرداد 93 18:41
الهی......نمیدونم وقت میکنم منم بعدا با بهار انقدر کار کنم با ورود کوچولو
شادی
پاسخ
حتما فرصت می کنی عزیزم
فررانه
19 مرداد 93 2:30
شادی جون طرز درست کردن اینا رو هم بگو من خیلی بی استعدادم
شادی
پاسخ
عزیزم هر کدومشو دوست داری بگو تا برات توضیح بدم
مامان فرخنده
19 مرداد 93 8:27
پرنسس زيبا چقدر تاج بهت مياد عزيزززززززززززم
شادی
پاسخ