آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

بهار زندگی من

روزهای گرم تابستان

1393/5/3 11:47
نویسنده : شادی
403 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از برنامه های ثابت هفتگی آوینا، بازی و شنا توی استخر آب است. البته ما این کارو توی تراس انجام میدیم (بعلههههه ما از تراس استفاده های دیگه ای هم می کنیم.) ولی به نظرم  توی حموم هم میشه این فرصت رو به بچه ها داد.

 

دخملی در انتظار پر شدن استخر

 

همین جوری پیش بره، آوینا توی همین استخر شنا یاد میگیره!! من خودم شخصا خیلی امیدوارم.زیبا

و بازی با عروسک های حموم.

پسندها (7)

نظرات (6)

مامانِ بهار
3 مرداد 93 16:12
به به خوش به حال این دختر چه آب بازی میکنه بهار منم عاااااااااشق آبه .. با گریه از حموم بیرون میاد
شادی
پاسخ
بچه ها عاشق آب بازی هستن.
مامان بهار
4 مرداد 93 13:52
ای جانم .خانم شناگر ما رو باش بهارم تو فاز اب بازیه .منتها تو سینک ظرفشویی نمیدونم این چه عادتیه به سرش زده .بچه ی من قهرنان شنا در سینک میشه اخرش .ببینید کی گفتم
شادی
پاسخ
یاسمن
4 مرداد 93 15:43
ای جووون چه عکسای نازی واقعا که توی کرما استخر میچسبه خوش به حال اوینا جون
شادی
پاسخ
مامان لیانا
5 مرداد 93 5:01
به به چه کیفی کرده آوینا جون تو گرمای هوا آب بازی خیلی حال میده
مامان فرخنده
5 مرداد 93 7:45
خوش به حالت آوينا جوني توي گرماي هوا واقعا مي چسبه
مامان آوا
5 مرداد 93 12:38
چه کیفی داره خوش به حال آوینا آفرین به مامان شادی که واسه دختر گلش وقت می زاره