آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ نقاشی

1393/4/31 17:29
نویسنده : شادی
546 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک برنامه نقاشی روی دیوار تراس داشتیم که خیلی خوش گذشت. اولش آوینا خیلی محتاطانه نقاشی می کشید، ولی کم کم خودشو رها کرد و حسابی مشغول شد.

 

عرضم به خدمتتون که حالا ما یک کاری کردیم. شما از این کارا نکنید!! چون بعد از پاک کردن رنگ ها، متوجه شدم رنگ های قرمز و مشکی رفته لای درز سنگ ها و هیچ جور هم تمیز نمیشه! البته یک جورایی هم سنگ دیوار از اون سادگی در اومددلخور.

حالا منتظریم تا شب آقای خانه بیاد ببینیم چه مجازاتی برایمان در نظر میگرد!!غمگین

پسندها (6)

نظرات (6)

مامانِ بهار
31 تیر 93 18:02
چه خوشگل نقاشی کشیدی عزیزم مامانش وایتکس یا مایع "من" رو استفاده کن شاید پاک بشه . البته مواظب باش دخملی بهشون دست نزنه
شادی
پاسخ
آویسا
1 مرداد 93 3:56
آقای خانه وقتی پای دختر خانه وسط باشه حرفی واسه گفتن نداره
شادی
پاسخ
مامان آوا
1 مرداد 93 11:35
شادی جون رنگ انگشتیه؟؟؟ من می خواستم واسه آوا بخرم یعنی پاک نمی شه؟؟؟؟ چه پیشی نازی خیلی هم زیبا
شادی
پاسخ
عزیزم این رنگ گواش بود و من قلم مو به آوینا دادم تا باهاش کار کنه. رنگها پاک شد ولی به خاطر طرح خود سنگ یک کم لای درزهاش موند.
فهيمه
3 مرداد 93 1:09
سلام شادي جان.مطالبتون بسيار جالب بود.ليلا جان وبلاگتون رو معرفي كرد.
شادی
پاسخ
نظر لطف شماست.
مامان بهار
4 مرداد 93 14:07
باریک الله به مامان شادی که به روحیات بچه اهمیت میدی .درسته گاهی اوقات خرابی هم به بار میاد اما چاره چیه به نظر من بچه باید بچگی کنه و انرژیشو تخلیه کنه ...
شادی
پاسخ
ممنونم
مامان لیانا
5 مرداد 93 5:05
عزیزم نقاش کوچولو ...شادی جان دارن یه هنرمند تربیت میکنن آفرین که اینهمه وقت برای آوینا جون میزاری..شادی جان فکر کنم بهتر باشه رنگهای انگشتی تو حمام استفاده بشه