آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

مهمانان نوروزی -قسمت سوم

1393/1/16 21:34
نویسنده : شادی
407 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا و عسل بعد از آب بازی و شلوغ کاری خوابیدن و یک ساعت بعد بیدار شدند.

 

 

لبخند رضایت روی لب های آوینا چند دقیقه بعدش محو شد، چون در کمال ناباوری  گلاب به روتون حالش به هم خورد و بالا آورد.سبز

 

این حالت تهوع تا اهواز ادامه داشتناراحت. شب که رسیدیم اهواز، بعد از جمع و جور کردن اولیه، آوینا رو که همچنان بالا می آورد  بردیم دکتر. دکتر براش آمپول ب 6 تجویز کرد و ما برگشتیم خونه.

از ساعت 11 شب، گلاب به روتون این دفعه من چپ کردم و تا ساعت 5صبح من و آوینا سبز.

 

صبح روز سیزدهم دوباره رفتیم دکتر و من سرم و دو تا آمپول و آوینا هم دو تا آمپول نوش جان کردیم و برگشتیم خونه.

خلاصه روز سیزده بدر هم منزل بودیم و با ضعف و بی حالی و دل پیچه سپری کردیم. البته بقیه مردم شهر هم خونه بودن، چون اینجا هوا به شدت بارونی بود.

 

خلاصه مهمون های ما پنجشنبه ظهر رفتند و ما رو با کلی آه و حسرت برنامه های اجرا نشده باقی گذاشتن.

حالا ما کلا موندیم چه نتیجه اخلاقی از نوروز 93 بگیریم؟؟؟!!!

دیگه عیدها خونه نمونیم؟؟؟

مهمون نوروزی دعوت نکنیم؟؟؟

در انتخاب مهمون نوروزی دقت بیشتری کنیم؟؟؟نیشخندنیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تینا و رایان
17 فروردین 93 8:52
اگه دوستتون وبلاگ رو نمی خونه مورد 3 صحیح است وای فصل بهار با این اسهال و استفراغش خیلی بده..امان از این ویروسها
شادی
پاسخ
می خونن. می خونننن. می خونننننننن. ولی خوب واقعیت رو هم باید قبول کنن.
مامان سهند و سپهر
17 فروردین 93 9:49
دلم براشون سوخت حتما خیلی ناراحت شدن خودشون هم!!! بیچاره ها... چه سفر بدی شد براشون و چه رهاورد بدی هم برای شما آوردن... خدا نصیب گرگ بیابون نکنه. آخی بمیرم آوینا جونی هم 3 تا آمپول خورددددد خیلی ناراحت شدم.. عزیزم. خوب تحمل کرد ؟؟ یا گریه می کرد؟ نازی دخملم.
شادی
پاسخ
آره طفلکی ها. مدتها بود منتظر بودیم بیان اهواز که اینطوری شد آخرش. آوینا هم یک کوچولو گریه کرد.
مامان سهند و سپهر
17 فروردین 93 9:51
شادی جون خصوصی
آمنه
17 فروردین 93 12:24
عجب تعطیلات پر ماجرایی!! خوب شکر خدا که دیگه خوب شدین بندگان خدا چه خاطره ای شد براشون!!
مامان بهار
17 فروردین 93 19:42
هر سه گزینه صحیح میباشد....ولی خداییش چه نوروز پر ماجرایی داشتی
مامان آوا
18 فروردین 93 11:55
عجب تعطیلاتی داشتی شادی جون!!! طفلی آوینا کوچولو انشااله که از این به بعد دیگه مریض نشید و همیشه سالم و سلامت باشید
مامان شازده پاشا
18 فروردین 93 18:09
عجب عیدتاریخی ای گذروندین امسال شماشادی جون
لیلا مامان پرنیان
19 فروردین 93 0:38
سلام یه راهنمایی میخوام من میخوام فر توکار بگیرم، میخاستم ببینم شما چه مارکی رو پیشنهاد میکنی من از فر هیچی نمیدونم میخواستم اگه میشه راهنماییم کنید اگه براتون مقدوره مرسی
شادی
پاسخ
میام پیشت عزیزم.
خاله زهرا
19 فروردین 93 7:47
من هیچی نمیگم همون در انتخاب مهمونای نوروزی دقت کن و البته در انتخاب بلایای طبیعی
مامان اوا
11 اردیبهشت 93 13:11
1000000000 تا ناز داره دخترت