آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد سروش جان

1392/12/20 17:14
نویسنده : شادی
2,107 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه شب، تولد سروش عزیزم بود و فرصتی پیدا شد تا بعد از مدت ها دوستان رو ببینیم و دور هم باشیم.

 اول مهمونی آوینا وقتی متوجه شد، مرکز توجه جمع هست و چهار تا آدم هستن که چون مدت هاست ندیدنش برای بغل کردنش لَه لَه میزنن، شروع کرد به کلاس گذاشتن و هیچ کس رو تحویل نگرفت.



کمی بعد، یک مهمون خوشگل دیگه (آیلا خانم) به جمع اضافه شد و از اونجایی که اصلا تو جَو کلاس و قیافه و این حرفا نبود، به سرعت نقل مجلس شد.

 

 

یک کم بعدتر، آوینا که دید رقیب بدجور نقل و نبات شده، کم کم یَخِش باز شد و بقیه ی مهمونی من و شهرام آوینا رو می دیدیم که بغل این و اون مشغول رقص و حرکات موزون است.

 

 

تولدت مبارک سروش جان

 

 

و در نهایت "ژله شیر عسل" یکی از دسرهای تولد سروش جونم که افتخار درست کردنش با خاله شادی بود. (روی عکس کلیک کنید)


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 10:42
چه خوشگل شدی اویناجون بااین لباس خوشرنگت
مامان آوا
17 اسفند 92 11:00
آفرین کدبانوییا شادی جون
الناز مامان طاها
17 اسفند 92 15:19
امان از دست شما شاديها همش دلمون و اب ميكنيدهيچ كس نميتونه جاي دخمل شيرين ما رو بگيره
آمنه
17 اسفند 92 15:42
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
آمنه
17 اسفند 92 15:44
انشاالله به زودی تولد خود آوینا جووون اونجا که قرار نیست کلاس بذاره!؟
آویسا
17 اسفند 92 17:14
سلام آوینا خانوم من آویسا هستم 3 سالمه اما مامانی تصمیم گرفته عزمشو جزم کنه و وبلاگ منو از بدو تولد تا الان کامل کنه.هنوز آماده نیست اما قول داده به زودی تمومش کنه.با اجازه لینکت کردم دختر زیبا
مامان بهار
17 اسفند 92 19:04
الهی بگردمت دخمل ناز .......چه مراسم بزن و بکوبی راه انداخته گل دختر ..جیگرتو بخورم منننننننننننن
شادی
پاسخ
ساناز
17 اسفند 92 23:40
چقدر نازي آوينا جووووون
شادی
پاسخ
ساناز
17 اسفند 92 23:41
چه ژله جالبي البته من تا حالا نخوردم بنظر عالي مياد
شادی
پاسخ
بله ساناز جون . همه دوست داشتن.
مامان پارساجونی
18 اسفند 92 8:10
فداش میشم دخملی حسابی ناز داره هاااااااااااااااااژله خوشگلتون دهن ماروهم آب انداخت
شادی
پاسخ
مامان تینا و رایان
18 اسفند 92 10:20
تولدشون مبارک دست شما هم درد نکنه با این دسر خوشمزه اوینا گلی که گل سرسبد مجلسه شادی جون توضیحات این دسر رو خوب متوجه نشدم عزیزم
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم. میام پیشت
نگين
18 اسفند 92 12:17
آوينا گلي دوست عزيزم، عكسات خيلي قشنگن، دلم واست تنگ شده آيلا كوچولو
مامان تینا و رایان
18 اسفند 92 14:05
تو وب اشپزی نوشتم برات عزیزم..لایه این گلهای قهوه ای جدا اماده شدن و با قالب گل زدی چیدی روی لایه زیری بعد دوباره یه لایه روشن رو روی گلها ریختی؟
مامان تینا و رایان
18 اسفند 92 14:08
یا شاید خود قالب گلدار بوده ؟
شازده امیر و رها بانو
18 اسفند 92 16:42
سلام شادی جون خوبی عزیزم تولد سروش جان مبارک باشه ماشاالله به آوینای عزیزم گل خاله اس ببخشید که دیر به دیر نظر میذارم اصلا وقت نمیکنم اما همیشه خوانندهتون هستم انشاالله همیشه سلامت و شاد باشینعزیزم
فرزانه
19 اسفند 92 15:48
اوینا خوشگل باهوشه دیگه باید هم خودشو بگیره تولد اقا سروش هم مبارک چه دسری به به دلم خواست