آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

چی چی چی چی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

1392/6/11 23:37
نویسنده : شادی
320 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی صدایی از بیرون آپارتمان میاد (مثل صدای همسایه ها و یا وانتی های فروشنده و ...)، آوینا سریع میاد پیشم و با تعجب و در حالیکه سرشو هم به علامت تعجب و سوال تکون میده، می پرسه: ماما، چی چی چی چی؟

من براش توضیح میدم که صدا از کجاست.

اما بلافاصله بعد از تموم شدن توضیح و یا حتی وسط توضیحات من، دوباره آوینا سرشو به علامت تعجب و سوال تکون میده و می پرسه: ماما، چی چی چی چی؟

جدیدا تدبیر تازه ای اندیشیده ام.

منم مثل خودش، سرمو به علامت تعجب و سوال تکون میدم و می پرسم:  چی چی چی چی؟

و.....

.

.

.

.

 این دیالوگ ادامه دارد تا زمانیکه یکی از طرفین از رو برود.

 

توضیح نوشت: این دیالوگ گاهی انجام می شود و صرفا یک بازی دو طرفه بین من و آوینا است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

عکس فرش
10 شهریور 92 15:19
ا سلام.. تبدیل عکس به تابلو فرش و قالیچه در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت... تحویل درب منزل با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
ماما تینا ورایان
10 شهریور 92 15:58
شادی جون 100 بار هم شده واسش تعریف کن جریان چیه..تو این سن بچه ها یه سوالو 100 بار می پرسن و خسته هم نمیشن..از نشونه های صبرمامانها هم اینه که هی 100 بار توضیح بدن


می دونم شادی جون. منم بارها و بارها براش توضیح میدم. این قضیه چی چی چی هم بیشتر شبیه یک بازیه.
مامان پارساجونی
10 شهریور 92 18:27
خدا حفظش کنه براتون ماشالله چه دختر نازی
منم با اجازه لینکتون کردم


لطف داری گلم. ما هم خوشحال شدیم
ماما تینا ورایان
11 شهریور 92 15:19
از بازیهای مامان درآوردی


الناز مامان طاها
11 شهریور 92 15:35
بازم سر به سر دخملي گذاشتي مامان بلا منم فكر ميكنم از اينكه ميبينه با گفتن اين جمله شما بيشتر بهش توجه ميكنيد و هم صحبتش ميشين براي از دست ندادن اين موقعيت جملشو مجددا تكرار ميكنه


آره دقیقا الناز جون.
مامان سهند و سپهر
12 شهریور 92 10:07
عززززيزم شيرين زبون و خوردني من


ممنون از اظهآر لطفت عزیزم. خیلی مهربونی
شازده امیر و رها بانو
12 شهریور 92 12:57
شادی جان بازم سر به سر آوینای گلم گذاشتی بانووووووووووو کارِ میکنی من همیشه بهتون سر میزنماااا منتهی الان پیغام گذاشتن واقعا برام سخت شدهه چون تا این ووروجکا رو بخوابونم خودم هم بیهوش میشم


چکار کنم. من سر به سر آوینا نذارم پس چکار کنم؟ همیشه از حضورت خوشحال میشیم. می دونم خیلی گرفتاری عزیزم.
آمنه
17 شهریور 92 0:06
روش خوبیه !! قبلا امتحان کردم جواب می ده !!!!!!!!!


اوهوم. چجور هم!!!