آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

جشن پایان دوره پیش دبستانی

1397/2/28 11:04
نویسنده : شادی
3,363 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از یکسال تحصیلی، دوره پیش دبستانی هم به پایان رسید و روز چهارشنبه جشنی به این مناسبت برگزار شد.

آوینا و رکسانا و ماندانا (دوست های جون جونی)

لوح و هدیه ای هم به بچه ها داده شد و بچه ها عکس یادگاری هم با لباس فارغ التحصیلی گرفتن. 

این عکس مربوط به زمانیه که چونه آوینا بخیه خورده بود.قهر

 

برای هیجان انگیزتر شدن برنامه، جشنواره غذا و نوشیدنی ایرانی هم داشتیم.

من قرار بود آش رشته درست کنم ولی صبح روز جشن برام یک قرار کاری پیش اومد و برای اینکه پیش آوینا بدقول نشم، فرنی درست کردم. خوبی فرنی این بود که  از شب قبل آماده اش کردم و گذاشتم توی یخچال.

 

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
28 اردیبهشت 97 13:34
موفق باشی عزیزم چه لباس خوشگلی 😍❤
عمه فروغعمه فروغ
28 اردیبهشت 97 14:58
ان شالله همیشه موفق باشه گل دخترمونمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 اردیبهشت 97 4:41
انشالله فارغ التحصیلی دانشگاه.
مامانیمامانی
2 خرداد 97 10:06
عزیزم همیشه موفق باشی و سربلندمحبت