آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد روژان

1394/12/8 13:27
نویسنده : شادی
872 بازدید
اشتراک گذاری

روژان یکی از دوستان خیلی صمیمی آوینا تو مهد کودک هست. تقریبا روزی نیست که آوینا تو خونه ازش صحبت نکنه. تا حدی که یک روز  آوینا تو ماشین گفت: مامان یک چزی بهت بگم... من و روژان با هم ازدواج کردیم از بس همو دوست داریم.سکوت

وقتی مامان روژان تماس گرفت و برای تولد روژان، آوینا رو دعوت کرد، تمام تلاشم رو انجام دادم تا برنامه ریزی کنم و آوینا رو به جشن تولد دوستش برسونم.

 آوینا تنها دوست مهد کودکی روژان تو این جشن بود و همین موضوع باعث شد کمی بین بچه ها احساس غریبی کنه ولی در مجموع تجربه خوبی براش بود.

 

 

 

پ.ن: به خواست آوینا براش کفش پاشنه دار خریدیم. از اون موقع حداقل روزی دوبار کفش و لباس میپوشه و ذوق کفش و کیفش رو میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان
9 اسفند 94 23:34
عزیز دلم چقدر ناز شده..کفش پاشنه بلند هم مبارکش باشه عسل خانوم لیانا هم کفش بزرگ یا همون پاشنه دار میخواد..دوستی در این سن خاطره اش تا همیشه با آوینا ماندگار میشه منم خیلی علاقه دارم لیانا این حسو تجربه کنه
شادی
پاسخ
ایشالا. یکی از حسن های مهد کودک، قرار گرفتن در محیطی هست که بچه ها میتونن دوستی رو تجربه کنن.
مامان فرخنده
15 اسفند 94 8:33
چه كار خوبي كردي برديش تولد روژان جون چه خودش را هم عروس درست كرده عزيز دلم پيراهن و كفشت هم مبارك باشه
شادی
پاسخ
ممنونم فرخنده جون.