آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار زندگی من

سفر شمال - قسمت اول

1394/5/4 22:39
نویسنده : شادی
644 بازدید
اشتراک گذاری

من و شهرام هر دو اهل مسافرت و  دیدن طبیعت و جاهای جدید هستیم. توی مسافرت اصلا سخت نمی گیریم و واقعا از بودن در طبیعت انرژی می گیریم. بعد از تولد آوینا هم سعی کردیم این شیوه رو ادامه بدیم.

ولی تو این سفر..........

آوینا از وقتی شنید قراره بریم شمال، یک بیلچه کوچک پلاستیکی از توی اسباب بازی هاش برداشت و گفت من میخوام Sand castle درست کنم!

 

 

 

روز اول کنار دریای بابلسر

 

 

عصر همان روز- ساحل چپکرود

و بازم sand castle......

 

دریاچه الندان

و بازهم بساط  sand castle....

 

خلاصه نصف برنامه سفر ما به sand castle  گذشت....

پسندها (4)

نظرات (6)

مهدیه
5 مرداد 94 0:36
خوش باشین چه دختر نازی دارین خدا نگهش داره
شادی
پاسخ
مهدیه
5 مرداد 94 1:36
واقعا وب جالبی داری کلی با شیرین زبونی های این خانوم کوچولو خندیدم دستت درد نکنه خدا نگهش داره
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. نظر لطف شماست
آویسا
5 مرداد 94 9:50
شادی
پاسخ
مرجان
5 مرداد 94 10:16
سلام شادی جان انشالا همیشه به تفریح و گردش باشید خیلی خیلی خوبه که برای سفر با بچه سخت نمیگیرید اینجوری به همتون خوش میگذره..متاسفانه من بر عکس شما هستم حتی فاصله چهار ساعته شمال به کرج هم سخت میگیرم کمتر میرمم.میگم تا چهارسالگی نباید مسافرت مسیر طولانی رفت.البته هر سری هم کرج رفتم یه جوری زهر مارم شده بس که لیانا اذیت میشه..شوهرم ازم قول گرفته لیانا ازپوشک گرفتیم یه سفر بریم بدون وسواس من...
شادی
پاسخ
مرسی عزیزم. ایشالا شما هم برنامه سفر بزارید و بهتون حسابی خوش بگذره. البته طبیعیه که بچه اذیت میکنه ولی ما بزرگترها نباید سخت بگیریم.
مامان سمانه
25 مرداد 94 7:33
خوش باشین همیشه خانومی...
شادی
پاسخ
زینب (مادر آرتین)
26 مرداد 94 17:34
sand castle آرتينم همينطوره و ما زياد ميشنويم البته نه به شدت آوينا پريدن تو آب و هم دوست داره
شادی
پاسخ
ای جان. ببوسش از طرف من