آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار زندگی من

مستقل شدن دخترم

1394/1/24 16:02
نویسنده : شادی
414 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا حدود چند ماه اول تولدشو روی تخت ما و از حدود 4-3 ماهگی توی تخت خودش ولی تو اتاق ما می خوابید.

کم کم تخت و پارک براش کوچیک شد و ما هم تصمیم گرفتیم همزمان با خرید یک تخت بزرگ، اتاق آوینا رو هم جدا کنیم. 

از چند ماه پیش دایما روی ذهنش کار کردیم و ... و در نهایت بعد از تعطیلات عید، آوینا گلی رو به اتاقش فرستادیم.

چند شب اول، یک کم سختش بود و می ترسید. من شهرام کنارش می موندیم و براش قصه می گفتیم تا خوابش ببره. در طول هفته اول گاهی نیمه شب از خواب بیدار میشد و با گریه ما رو صدا میکرد که من یا شهرام پیشش می رفتیم و با نوازش مجددا می خوابوندیمش. و الان چند شبه که تا صبح راحت میخوابه.

و این پروژه بزرگ و سنگین به همین راحتی و به همین خوشمزگی به اتمام رسید.

که البته و صد البته اگه برنامه ریزی و پیگیری توام من و شهرام نبود، به نظرم این امر به این زودی به سرانجام نمی رسید.

دخترک سه ساله من، مستقل شدنت مبارک!

پ.ن: عکس تخت و اتاق جدید آوینا رو بعدا میزارم.زیبا

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان راحله
24 فروردین 94 18:45
مبارکه ..آفرین دختر خوشگلم
شادی
پاسخ
آویسا
25 فروردین 94 14:28
به به آفرین به آوینا و مامان شادی.
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان لیانا
29 فروردین 94 1:32
تبریک میگم به شما و آوینا جونم
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرخنده
29 فروردین 94 8:08
هم به مامان شادي وآوينا جونم كه اين پروژه سخت را تموم كردند راستش را بخواي من در اتاق جدا كردن مليسا خيلي تنبلي ميكنم چون در روز 8 ساعت پيشش نيستم دوست ندارم از خودم دورش كنم وبخاطر همين موضوع مليسا هم خيلي خيلي به پيش من خوابيدن وابسته شده ومطئن هستم اين پروژه را تا زماني كه خود مليسا نخواد نميدونم شروع كنم وميدونم اشتباه است ولي بخاطر اون ساعتهايي كه پيشش نيستم دلم خيلي براش ميسوزه بوس براي آوينا جون كه قبول كرد مستقل بشه
شادی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم. راستش فکر میکنم تا زمانی که خودت تصمیم قطعی نگیری این اتفاق نمیفته . چون بچه ها که ذاتا دوست ندارن جدا بشن. بنابراین اول باید خودتو راضی کنی. خیلی هم بابت دور بودن عذاب وجدان نگیر. اگه دو ساعت در شبانه روز برای بچه با تمرکز کامل وقت بزاری راضی کننده است. ما هم کلی روی ذهنش کار کردیم تا به این باور برسه که باید جدابخوابه .