آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگی من

ترامپولین

1393/7/15 14:55
نویسنده : شادی
412 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با چند تا از دوستان رفتیم پارک و  من و آوینا مستقیم رفتیم سراغ سرسره بادی و ترامپولین. همین طور که آوینا مشغول بِپَر بِپَر بود، منم رفتم توی رویای بپر بپر و بعد از پرس و جو از آقای مسئول ترامپولین، متوجه شدم که با شرط وزنی زیر 60 کیلو، بقیه هم می تونن  از ترامپولین استفاده کنن. و اینگونه بود که در چشم به هم زدنی من و آوینا رفتیم تو گود.راضی

 

 

واقعا نمی تونم توصیف کنم که چنین تجربه ی مشترکی چقدر برای من و آوینا خوشایند و لذت بخش بود.

 

پسندها (3)

نظرات (7)

لیلا مامان پرنیان
15 مهر 93 15:25
به به بسیار عالی ما تو پارک جزیره رو اینایی که تو زمینه بپر بپر مبکنیم همیشه
شادی
پاسخ
مامانِ بهار
16 مهر 93 0:23
چه خوب .. پس حسابی خوش گذروندید
شادی
پاسخ
مامانِ بهار
16 مهر 93 0:50
روزت مبارک عزیزم. __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*
شادی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان فرخنده
16 مهر 93 8:03
اينم از مزايا كم وزن بودن كلي حسابي خوش گذشت
شادی
پاسخ
آویسا
16 مهر 93 8:39
بله دیگه باربی بودن همیشه خوبه شادی جون.........
شادی
پاسخ
مامان لیانا
17 مهر 93 23:46
مامان خوش هیکل داشتن همینه دیگه..خوش باشید همیشه مادر و دختر دوستداشتنی
شادی
پاسخ
مامان بهار
18 مهر 93 11:20
جای من بسیار خالی,منم عاشق بپر بپرم ولی تو این شرایط .....هی.روزگار
شادی
پاسخ
عزیزم. ایشالا نوبت شما هم میشه.