آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

کاپ کیک سه دقیقه ای

1393/5/19 19:58
نویسنده : شادی
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

اگه یک روز عصر تصمیم گرفتین با کوچولوتون کاپ کیک سه دقیقه ای آماده کنین، و با هم شمع فوت کنین و یک جشن کوچولو بگیرین، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مواد لازم

تخم مرغ: 1 عدد

آرد: 4 قاشق غذاخوری

شکر: 4 قاشق غذاخوری

روغن مایع: 3 قاشق غذاخوری

شیر: 3 قاشق غذاخوری

بکینگ پودر: 1 قاشق چایخوری

وانیل: نوک قاشق چایخوری

پودر کاکائو: 2 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه: تخم مرغ را با هم زن کاملا هم بزنید تا پف کند و شیر و روغن را اضافه کنید. و سپس در ظرف دیگر همه ی مواد خشک را مخلوط کنید و اضافه کنید و کم کم به مخلوط تخم مرغ و شیر و روغن اضافه کنید و با همزن کاملا بزنید.

من از ظروف سیلیکونی مخصوص کیک و ژله استفاده کردم. شما می توانید از کپسول کاغذی مخصوص کاپ کیک هم استفاده کنید. و در نهایت هر ظرفی استفاده می کنید تا نصفه از مواد داخلش بریزید.

در مایکرو با قدرت  100% (900 )، به مدت 3 دقیقه قرار دهید.

من با این مقدار 5 تا کاپ کیک داشتم.

نوش جونتون.

پ.ن 1: با تشکر از زهرا مامان ارسطو بابت این دستور خوب و سریع

پ.ن 2: کیفیت این کاپ کیک ها در حد اونایی که توی فر پخته می شوند، نیست. 

پسندها (4)

نظرات (9)

مامانِ بهار
19 مرداد 93 23:33
شادی
پاسخ
آویسا
20 مرداد 93 0:02
عالی بود
شادی
پاسخ
مامان لیانا
20 مرداد 93 8:30
ممنون بسیار عالی
شادی
پاسخ
نیکــو
20 مرداد 93 14:27
خیلی هم خوب
شادی
پاسخ
خاله زهرا
21 مرداد 93 8:38
حتما درست میکنم.مرسی مامان هنرمند
شادی
پاسخ
نوش جونتون.
فرزانه
21 مرداد 93 11:21
اورین به شادی جونم قربونه شمع فوت کردنه اوینا بشم
شادی
پاسخ
شما هم امتحان کنید. خیلی خوشمزه است.
مامان فرخنده
21 مرداد 93 14:24
خاله قربون اون شمع فوت كردنت بشه خوشگل من
شادی
پاسخ
مامان پریسا
22 مرداد 93 5:06
سلام شادی جون. دلم حسابی براتون تنگ شده
شادی
پاسخ
سلام عزیزم. ما هم همین طور. ایشالا به زودی ببینمتون.
مامانی
22 مرداد 93 15:52
هزار ماشالله چه گل دختری خدا حفظش کنه ....کاپ کیکتون نوش جونتون
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم. امیدوارم شما هم درست کنید و خوشتون بیاد.