آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بهار زندگی من

آبگوشت

1392/9/29 23:54
نویسنده : شادی
298 بازدید
اشتراک گذاری

عرض کنم خدمتتون که از قدیم الایام، آبگوشت به عنوان یک غذای بخور تا منفجر بشی، توی خانواده ما مطرح بوده و هست. 

و این علاقه و ارادت به صورت ژنتیکی به آوینا هم منتقل شده و آبگوشت در رقابت تنگاتنگ با ماکارونی، در صدر علایق غذایی آوینا قرار داره.

به طوریکه هر وقت مامانم از آوینا میپرسه ناهار چی درست کنم؟

آوینا جواب میده:

آبگوووووووووووشت.

 

خلاصه که آبگوشت نقطه ضعف خانوادگی ماست. اصلا یک جورایی واسمون مقدسه. بلههههه اینجوریاست.

 

 

 

 

 

 

پ.ن: امروز در یک حرکت کاملا شکم پرستانه و بعد از مدت ها دوری از آشپزخانه و آشپزی "کلوچه سیب "درست کردم.

پ.ن2: جای شهرام خالی.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تینا و رایان
30 آذر 92 0:14
گلم آدرس وبلاگ آوینا رو از همین صفحه اصلی کپی کن بده اونجا-والا نمیدونم چرا ایراد گرفته؟
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 0:17
چه آبگوشت خوش رنگ و لعابی-با پیاز محشره-جون میده واسه هوای سرد-نوش جونتون -وای شادی این کلوچه ها رو دیدم دلم برای وبلاگ اشپزیت تنگ شد-وقت کردی دستوراتش رو اونجا بزار
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 0:19
جای همسر هم نوش جون کن-ایشون اومدن براشون درست کن
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 0:21
خصوصی
باران
30 آذر 92 12:19
نوش جووووووون
رها
30 آذر 92 12:27
اه اه نوش جونتون
فرزانه
30 آذر 92 13:59
نوش جونتون خوش به حال اقا شهرام که همچین خانوم هنرمندی داره
متین مامی ایلیا
1 دی 92 1:54
نوش جون ما هم ابگوشت خیلی میدوستیم ولی نمیدونم چرا زیاد درست نمیکنم
مامان سهند و سپهر
1 دی 92 10:34
به به چه آبگوشتی سهند سپهرم حسابی میدوستن. نوش جون آوینا گلی و باز هم هنرمندی کدبانویی چون شما. نوش جونتون .د لممون حسابی برای دستپختتون تنگ شده بود ها