آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

اندر فواید توپ بازی

1392/6/29 0:42
نویسنده : شادی
584 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم پارک و با آوینا حسابی توپ بازی کردیم. بی تفاوت به رهگذران، فارغ از دغدغه های زندگی، خوشحال و خندان دنبال توپ پلاستیکی دویدیم و به این طرف و آن طرف شوت کردیم. من امروز شادی کودکی بودم که فقط و فقط به توپ فکر کردم و به خنده های شیرین دخترم و به دلهره های از دست دادن توپ و ... امروز خیلی خوشحال بودم.

شما هم اگه خسته اید، توپ بازی کردن با بچه ها را جدی بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آرتین
30 شهریور 92 1:15


















[گل
رحيمي
30 شهریور 92 2:51
قبول سفارش بافت كلاه براي كوچولوي شما طرح حيوانات ارسال رايگان به سراسر كشور www.babyhat.blogfa.com
الناز مامان طاها
30 شهریور 92 3:45
سلام آوووووییییینننناااااا جونمو سلام به مامان شادیخوشحالم حالتون خوب خوب شده و خوشحالم که حسابی بهتون خوش گذشته


ممنون عزیز دلم.
مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 9:36
خوش بگذره گل دخملی
مامان پارساجونی
30 شهریور 92 11:06
خدا رو شکر که بهترین همیشه به شادی خوشبگذره
مامان سهند و سپهر
30 شهریور 92 11:15
به به مامان شادي شاد و خوش تيپ . خوش به حال آوينا خانوم


مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 11:50
خصوصی رو چک کن عزیزم
مامان رادوین
30 شهریور 92 12:06
خصوصی رو چک کن لطفا
متین مامی ایلیا
30 شهریور 92 13:16
سلام عزیزم خوشحالم که بهترید

عجب حالی کردیدا جای ما خالی

عکساتون خیلی خوشکل بود


ممنون گلم. جای شما خالی بود.
من و اون
30 شهریور 92 16:51
چقدر خوبه که با مامانی رفته پارک وتوپبازی کرده
چقدر هم خنده هاش شیرینه


ممنون.بله خیلی عالی بود و خوش گذشت. آدرس وبلاگتونو درست نگذاشتید. دوست داشتم باهم آشنا بشیم.
جواد
30 شهریور 92 23:26
سلام شادی جان
وبلاگت خیلی خوبه، عکسایی ک گذاشتی قشنگ بزرگ شدنش رو نشون میده، بشدت مشتاق دیدار شما و نوه عمه ی گلمون هستیم.

همیشه شاد و موفق باشید


مرسی عزیزم. به زودی میاییم بهتون سر میزنیم.
مامان پریسا
31 شهریور 92 6:12
به به چه روز خوب و مفیدی هم برای اینا و هم برای مامان شادی


بله خیلی عالی بود.
مامان تینا و رایان
31 شهریور 92 7:28
ه پست رمزدار دیگه نوشتم رمزش همون قبلیه


میام پیشت.
آمنه
31 شهریور 92 22:01
چه عالی
بسیار مشعوف گشتیم!
جه شال خوشگلی
چقدر دلم برات تنگ شده بود! چشممان به جملتان روشن گشت!!

دو پست بعدیت رو نخونم؟
!


ممنون عزیزم. پس کی چشم ما به جمال شما روشن میشه؟؟
وبلاگ هواداران حسین شفیعی شهر اسفرورین
31 شهریور 92 22:17
وبلاگ هواداران حسین شفیعی از اسفرورین لطفا یه سری به سایت ماهم بزنید منتظر نظر زیباتو هسیم
مامان پارساجونی
31 شهریور 92 22:51
سلام شادی جون اومدم که مطالبه جدیدتو بخونم ولی متاسفانه اصلا مکانما رو کادر رمز نمیاد وحتی نظراتتم باز نشد فکر کنم حسابی قفلشون کردی آوینا جونو بماچ
لیلا
31 شهریور 92 23:30
دوست عزیزم عکساتو که دیدم دلم برات تنگ شد.برای خنده هات.اخی........دلم یاد گذشته افتاد گرفت...............خوش باشی گلم.لبت خندون.



مرسی لیلا جان. منم گاهی خیلی دلم هواتو میکنه و یاد گذشته ها میکنه.
لیلا
3 مهر 92 22:02
شادی جون ما که رمز اختصاصی نداریم چه کنیم؟عایا ما را به داخل راه میدهید؟