آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

دختر رضاعی من

1392/6/13 1:04
نویسنده : شادی
418 بازدید
اشتراک گذاری

این کوچولوی خوشگل و مشگل و ناز نازی هم ، دختر منه. البته دختر رضاعی من. البته من بهش شیر ندادم ها!!!

البته بهش شیر دادم ولی شیر خشک.از خود راضی

 

 


 

"پارمیس" هم مثل آوینا آلرژی داره و من با مامانش از طریق نی نی سایت  (تاپیک مخصوص بچه هایی  که آلرژی دارند) آشنا شدم.

 

پارمیس هم مثل آوینا شیر خشک مخصوص (نوترامیژن) میخوره. مدت هاست که این شیر خشک به خاطر بعضی شرایط که در اینجا قابل ذکر نیست، در اکثر شهرها نایاب شده و ما از اینجا براش می فرستیم. خلاصه که توی این مدت خاطر خودش و مامانش خیلی برامون عزیز شده و دورادور می دوستیمش.

 

 

 

hand heart emoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز مامان طاها
13 شهریور 92 1:39
خیلی مهربونی شادی جون
انشاالله دخملی ها زود زود خوب میشن و هر چی دلشون میخواد میخورن


مرسی گلم. ایشالله هر چه زودتر خوب بشن و خیالمون راحت بشه
فرزانه
13 شهریور 92 1:52
شادی جونم خیلی ماهی نمیدونم تونبودی چی میشد اوینا هم مثل دختر منه الان دارم باشوق وبلاگشو میخونم ایشالله همیشه تو زندگیت سربلند باشی


لطف داری عزیزم. وظیفه است
مامان تینا ورایان
13 شهریور 92 10:16
مهربونی دیگه مامان خوشگله..اتفاقا اینجا هم نایاب شده چون پرستار تینا و رایان هم نوه اش آلرژی داره و شیرخشک مخصوص میخوره که مدتیه نیست ویا اگه هست خیلی کمه و با دردسر پیدا میکنن .دیروز نوبت دکتر داشتن برای بچه که ببینن با این اوضاع چی بدن به بچه


ممنون. آره عزیزم خیلی اوضاع بدیه.
مامان سهند و سپهر
13 شهریور 92 10:38
ايول ماماني مهربون
ايشالا حساسيت اين دو تا نيني ناز و البته همه نيني هايي كه حساسيت دارند به زودي برطرف بشه


ایشالا . ممنون گلم.
شازده امیر و رها بانو
13 شهریور 92 14:46
سلام شادی جان
بابا مهربونیت منو کشته انشاالله که به زودی زود این دوتا گل و همه اونایی که آلرژی دارن خوب میشن و همه چی میخورن


ایشالله